Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo

11. Data: 2005-04-06 12:06:54

Temat: Re: Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo
Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d30hmr$cq5$1@news.onet.pl...

> [...]
> prawdopodobnie jaskry (jaskrawe, pulsujące, kolorowe, tęczowe koła) -
> nie zdążyłam się zająć badaniami okulistycznymi i leczeniem, bo akurat
> miałam większe problemy z kręgosłupem, atak więcej się już nie zdarzył,
> a wzrok się nie pogarsza (+1 okulary do czytania), wyraźnie minęły
> zaburzenia pracy tarczycy (3 guzki stwierdzone przed DO, do dziś nie
> robiłam ponownego badania - nie czuję takiej potrzeby), liczne drobne
> wybroczyny na skórze dłoni zniknęły, próchnica zębów, uczulenie na
> słońce, stałe uczucie zimna, zimne ręce i stopy oraz uzależnienie od

Przyznam dluga lista chorob...
I jesli to tylko zasluga diety to jestem pod wrazeniem!
A co z waga ciala?
Czy przejscie na diete tak obfita w tluszcze, weglowodany i bialko nie
wplywa na mase ciala?

Pozdrawiam

Eli

12. Data: 2005-04-06 12:09:22

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elizunia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja mysle ze najrozsadniej zastosowac się do diety ktora pomoze Ci przybrac
> na wadze :-)
> http://www.twojadieta.info/dieta/dla_chudego/

Na takim czymś to łatwo można nabawić się wielu dolegliwości. Kamienie
kałowe osadzające sie na jelitach może i zwiększą masę, ale to nie tędy
droga.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

13. Data: 2005-04-06 13:12:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co z waga ciala?
> Czy przejscie na diete tak obfita w tluszcze, weglowodany i bialko

Dieta Kwaśniewskiego jest wysokotłuszczowa niskobiałkowa
niskowęglowodanowa.
Ogólna proporcja białka, tłuszczu i węglowodanów B:T:W 1:2,5-3,5:0,8
Po okresie przebudowy i przystosowania metabolicznego do DO proporcje
te ulegają zmianie w zależności od osoby stosującej dietę (wzrost,
waga, wiek, aktywność fizyczna, stan zdrowia itp.) Ja jestem mało
aktywna fizycznie i mnie wystarcza ilość i proporcja zbliżona do:
B 35 g T 100 g W 40 g
1 : 2,8 : 1,1

Mój wzrost i waga 161cm/51-52 kg
Na DO schudłam 4 kg. DO nie odchudza, DO przywraca optymalną proporcję
sylwetki - chudy przytyje, a zbyt szczupły utyje, oczywiście pod
warunkiem, że na codzień nie robi odstępstw od diety i konsekwentnie
żywi się według zasad zebranych w całość DO, o których można poczytać
tutaj: http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80
a przykłady jadłospisu są tu:
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm

Krystyna

14. Data: 2005-04-06 13:17:29

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

rywin11 napisał(a):
> wiek 38 lat waga 80 kg praca umysłowa sport około 1,5 h - 2.5h dziennie
> sportu rozłożonego równomiernie w ciagu dnia
> (mieszane cwiczenia wytrzymałościowo-siłowo-rozciagajace o sredniej
> intensywnosci)
> Mam twarz w kształcie odwroconego trojkąta (wierzchołkiem w dół) i jak mi
> mowią wyglądam trochę za szczupło na twarzy.
> Może jak bym przytył to i twarz stała by się bardziej "normalna"?

to co mowia inni to olej, moze po prostu zazdroszcza.
szkoda ze nie podales jeszcze wzrostu, czy palisz pijesz tez jest wazne.
ale szacuje ze masz kolo 185-190cm, przy tym wzroscie -
80kg jest idealna waga. Jesli jestes jeszcze wyzszy niz podalem
to taka waga jest rowniez idealna jesli tylko uprawiasz sport
(nie silownie itp tylko sport z ruchem)
Ksztaltu twarzy nie probuj zmienic sila, mam podobna budowe, smukla
w ksztalcie odwr trojkata - w duzej mierze taka jest jej budowa.
Przy takiej konstrukcji sylwetki by przytyc na twarzy musial bys
kompletnie zaczac tyc od srodka ciala zanim byla by widoczna roznica
na twarzy, a w takim momencie bylo by to juz kompletnie niezdrowe
dla reszty ciala.
Nic nie zmieniaj, jedz kiedys jestes glodny, nic na sile.
Co do ilosci posilkow staraj sie jesc czesciej ale w mniejszych
ilosciach, zeby nie robic bomb dla zoladka.
A co do godzin jedzenia przed spaniem - to zalezy co jesz -
nie zjadl bym ciasta z kremem czy pierogow ruskich z cebulka
nie pozniej niz 8godz przed snem, skolei pomarancz 2-3godz spokojnie.
Zalezy tez co jadles wczesniej za dnia i ile juz kalori pochloniles.\
w tym dniu.

-

15. Data: 2005-04-06 16:54:26

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem mało
> aktywna fizycznie i mnie wystarcza ilość i proporcja zbliżona do:
> B 35 g T 100 g W 40 g
> 1 : 2,8 : 1,1

A co bys doradzila osobie 90kg 183cm 26lat ktorej ilosci bialka
zalecane przez doktora kwasniewskiego tj 70-80g sa niestety za male po kilku
dniach czuje sie glodny. Ilosci ktore daja mo poczucie sytosci to 150-200g
bialka proporcja tluszczu 1: 1,5-2,5
Jest jeszcze problem taki ze lubi piwo i na dluzszy czas nie jest w stanie
go wyeliminowac przynajmniej wiazalo by sie to z wyrzeczeniem i
ograniczeniem.
Z Gory dziekuje i pozdrawiam

16. Data: 2005-04-07 07:04:29

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> Na DO (diecie optymalnej) jestem od czerwca 1998 r.
Pazury i kły nie urosły drapieżniku? ;-)

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

17. Data: 2005-04-07 14:33:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jest jeszcze problem taki ze lubi piwo i na dluzszy czas nie jest w
> stanie go wyeliminowac przynajmniej wiazalo by sie to z wyrzeczeniem

I w tym piwie jest pies pogrzebany :[
Wypicie sporej porcji piwa w szybkim tempie - to nagły wzrost cukru we
krwi, co jest powodem wyrzutu insuliny do krwi celem obniżenia poziomu
cukru, a gdy poziom ten zbyt mocno się obniży amator piwa czuje głód.
Dalszy ciąg reakcji jest znany, a efektem są tzw. mięśnie piwne.

Jeśli chcesz zapanować nad przyrostem wagi i apetytu, to musisz zacząć
przynajmniej od ograniczenia picia piwa, aby uspokoić trzustkę.

Pozdrawiam
Krystyna

P.S. Wiem, że to nie jest łatwe, mam męża, który też ma problem z
uwolnieniem się od piwa.

18. Data: 2005-04-07 16:22:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Pazury i kły nie urosły drapieżniku? ;-)

???

Krystyna

19. Data: 2005-04-07 18:04:01

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jesli tak to mam do Ciebie kilka pytan. Jesli mozna oczywiscie.
> Jak dlugo stosujesz te diete i jakie zmainy zaaobserwowalas u siebie?

Elizunia, nie zwracaj uwagi na posty OptyKrysi. Ona wyzdrowiala z przyczyn
religijnych i nie jest w stanie tego zrozumiec, chociaz juz raz jej to
tlumaczylem jak dziecku. D"O" jest szkodzilwa i OptyKrysia zarabia na niej.

20. Data: 2005-04-07 20:05:48

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Elizunia, nie zwracaj uwagi na posty OptyKrysi.

jeszcze jeden cenzor z uwarunkowaniami genetycznymi?

>Ona wyzdrowiala z przyczyn religijnych i nie jest w stanie tego zrozumiec,

czy wiesz co to jest religia, czy od nadmiaru zieleniny juz takich pojec
twoj skurczony mozg nie obejmuje?

>chociaz juz raz jej to tlumaczylem jak dziecku. D"O" jest szkodzilwa

gdzie i kiedy skonczyles biochemie? a moze znowu wrzucicz kilka linkow do
takich samych nawiedzonych "znawcow" jak ty?

> i OptyKrysia zarabia na niej.

bez konkretnych dowodow na to co piszesz powyzej, to to sie nazywa
oszczerstwo. Ale zdaje sie ze w twoich sektach wszystkie chwyty dozwolone
jak argumentow brakuje

Jurek

dietetyk z Trójmiasta
skuteczne i sprawdzone
pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Alveo
jak szybko schudnąc