Re: Ile zarabia nauczyciel...

Data: 2009-05-16 00:05:14
Temat: Re: Ile zarabia nauczyciel...
Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

januszek wrote:
> Zarobki w zasadzie nie mają tu nic do rzeczy bo zawsze będzie tak, że
> fachowiec w jakiejś dziedzinie zarobi zajmując się nią więcej niż
> pracując jako nauczyciel w tej dziedzinie.

Oj nieprawda, dobry szkoleniowiec z doświadczeniem od komercyjnych systemów
(np. Oracle) potrafi zarobić sporo więcej niż zwykły administrator baz
(chyba, że pójdzie w zarządzanie i zostanie jakimś tam CTO - ale to już
faktycznie zmiana branży).

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl