Re: Imigranci

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Imigranci
From: XL <i...@g...pl>
<5bcd9671$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcdfde7$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf2778$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf29fe$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5bcf366f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 23 Oct 2018 18:12:18 GMT

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Czyli dokąd? Warunkiem ratunku ma być paszport u ratowanego?
> Zapraszający są tylko w propagandzie usiłującej coś kreować.

> No i nie zostawia swoich przyjaciół w biedzie, do czego się w końcu
> zobowiązała współtworząc zrzeszenie wspomagających się państw.

> Masz jakiś dostęp do szczegółów tej operacji. Osobiście mi się nie
> wydaje aby mogła zmuszać swoich członków do przyjmowania uchodźców na
> stałe.

> I macie mój głos. Wcześniej tylko jedno małe pytanie - czy nie będzie
> dyskryminacji ludzi, ze względu na poglądy polityczne,

Oczywiście, że (ze względu na poglądy polityczne) dyskryminacja będzie -
nie dopuszczamy wszelkiego lewactwa oraz wrogów politycznych Polski. Z
pozostałymi potrafimy znaleźć konsensus dla Polski.

> wyznanie, rasę,
> preferencje seksualne

Każdy, kto chce BYĆ POLAKIEM ma z nami po drodze.

> i w ogóle dyskryminacji jakiegokolwiek człowieka?

Wiele wymagasz. Na pewno będziemy dyskryminować wrogów Polski, przestępców
i islamistów.
To może jednak zanieś swoj głos do takiej partii, która NIKOGO Z NICH nie
dyskryminuje. Chętnie dowiem się, która to.

--
XL