Re: Imigranci

Data: 2018-10-24 17:08:30
Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-10-23 o 14:21, Kviat pisze:

> "Odmowa wykonywania poleceń sobie wydawanych"
>
> Tego nie rozumiem. Mam podkreślić wężykiem?
> To jeszcze raz: sam sobie wydał polecenie, czy boss mu wydał polecenie?

Nie napisałem "sobie samemu wydawanych". Popraw jak to powinno brzmieć.

> Widzę właśnie... LOL :)

Ja też - nigdy nie odnosisz się do zdania tylko wyciągasz z kontekstu
słowo dwa i coś tam pieprzycie o tym co wam w tej chwili siedzi w głowie.

> Ze śmiechem jest tak, że niektóre głupoty do pewnego momentu są
> zabawne. Potem stają się żenujące i przestają bawić.

Nie masz prawa nawet gadać o wolności, jest to pojęcie którego zupełnie
nie rozumiesz.

> Nieznajomość kształtu Ziemi, to nie jest wolność. To zwykła głupota.

Orzekł inkwizytor.  Dzisiejszego Wolnomyśliciela na stos czy tylko
wyklęcie?

> O czym ty bredzisz?
> Jako szef chciałbym mieć zdrowego pracownika, a nie takiego, co przez
> watę szklaną pluje krwią i więcej czasu spędza w szpitalu zamiast w
> pracy.

O tym o czym ty nawet nie masz pojęcia - o wolności.

> Czyli jak biedak, to ma się cieszyć, że ktoś mu dał robotę za michę
> ryżu przy wacie szklanej.
> Jak ty coś pierdolniesz...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

I znowu coś zakiełkowało w głowie, i zaraz przypisujesz to mi. Po miskę
ryżu filipińczyk nie musi jeździć do Emiratów aby tam watę ciąć,.