Imigranci

101. Data: 2018-10-25 12:39:27

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 17:32, Kviat pisze:

> Ironii nie zrozumiałeś...

Nie.

> No faktycznie, to to samo co zdjęcie. (<--- to był sarkazm!)
>
> https://www.telegraph.co.uk/content/dam/luxury/2018/
03/05/Lot-7-Pablo-Picasso_trans_NvBQzQNjv4BqGuA9eGIf
qop_MVWPxTukY_nlcj6MN3V9O8XUQMTlGAg.jpg?imwidth=450

> http://dinoanimals.pl/wp-content/uploads/2015/06/Smo
k_13.jpg

Cieszę sie  że mogłem pomóc w zrozumieniu.

> Dlaczego na innej? Wstydzisz się?

Nie, nie będę się zabawiał w trolla. Widzisz, ty zabawiasz się tu w
jakiegoś pogromcę Kościoła a ja w tematach związanych z tematyką grupy.

> Czyli nas oszukują? Spisek, tak?

Nas?, tak was - Kviat.

> Nie ma Kartuz... jakie to smutne.
> Czyli w promieniu ilu kilometrów od twojego domu świat istnieje?
> Po ilu kilometrach uznajesz, że to oszustwo?

To ty tak twierdzisz.
Odległość nie ma tu nic do rzeczy. "Oszustwo" to też twoje słowa.

> LOL :)
> Robi się coraz zabawniej. (Już chyba wiem, jaki kształt ma twoja
> Ziemia :):))
>
> I gdzie jest? Tak z ciekawości pytam.
>
> I skąd wiesz, że jest, skoro tam nie byłeś? (Bo nie byłeś? Byłeś?!)
> Kartuz nie ma, to może i Atlantydy nie ma?

Czasowo schowała się w inny wymiar. Wszyscy zainteresowani o tym wiedzą,
tylko nie twój treser, a co idzie za tym - także ty.

> Przy twoich "mądrościach" nie da się robić mądrych min.

Pouczasz w kwestiach które tylko słyszałeś od innych. To ma być oznaka
mądrości?

> Bredzisz. Kształt Ziemi to nie jest kwestia wiary.

Wszystko z czym nie obcowałeś zmysłami jest kwestią wiary,.

> Leczył.

Tak, stosem i szubienicą, ew ogłupiaczami które z człowieka robią
równego sobie debila bez własnego pomyślunku. Elektrowstrząsy fajna
rzecz, nie?

> Ale tylko takiego z Atlantydy.
> Załatwisz mi wizytę? Bilet na samolot sam kupię. Chyba latają tam
> samoloty? Czy nie? Może być statek. Płyną tam jakieś statki? Fajnie
> gdyby miał barek i basen na pokładzie, bo to pewnie dłużej niż
> samolotem i nie chcę się nudzić.

Normalny nie jest w stanie pomóc?

> No to się zdecyduj. Albo z fotki, albo namalowana.

> Są też tacy co wierzą, że są Napoleonami. I tacy, którzy wierzą, że
> nie ma Kartuz, ale za to istnieje Atlantyda.
> W tajemnicy ci powiem, że możesz pojechać do Kartuz i się przekonać
> czy istnieje.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kolejny durak dla którego imię Napoleon znaczy Bonaparte. Nie potrzeba
wiary - tysiące Francuzów było, są i będzie Napoleonami.

102. Data: 2018-10-25 12:40:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 15:40, XL pisze:

> Kupimy gaz od kogoś innego.

Jasne, ale kasa z tranzytu, no i jakieś znaczenie w europie odpadły, a
mieliśmy możliwość posiadania ważnej karty przetargowej w ręku.

> Fakty mają tyle stron, ile oglądających.

Ale pozostają faktami, a to więcej znaczy niż cały potok fikcji.

103. Data: 2018-10-25 12:42:03

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 20:12, XL pisze:

> Oczywiście, że (ze względu na poglądy polityczne) dyskryminacja będzie -
> nie dopuszczamy wszelkiego lewactwa oraz wrogów politycznych Polski. Z
> pozostałymi potrafimy znaleźć konsensus dla Polski.

A więc nic z tego. Na kogoś z dyktatorskimi zapędami głosu nie oddam.
Nie może być tak że jakiś partyjniak będzie twierdził że "Polska to JA",
a kto przecie mnie to przeciw Polsce. Koleżeńska rada - wypisz się od
nich szybko jak to tylko możliwe.

> Każdy, kto chce BYĆ POLAKIEM ma z nami po drodze.

Ale pewnie Polakiem wg określonego wzorca?

> Wiele wymagasz. Na pewno będziemy dyskryminować wrogów Polski, przestępców
> i islamistów.
> To może jednak zanieś swoj głos do takiej partii, która NIKOGO Z NICH nie
> dyskryminuje. Chętnie dowiem się, która to.

Jak na razie moimi faworytem jest lewica, ale taka prawdziwa, której nie
tylko hasłem jest - Wolność Równość Braterstwo. Problem że w kraju nie
ma nikogo takiego.

104. Data: 2018-10-25 13:06:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jasne, ale kasa z tranzytu, no i jakieś znaczenie w europie odpadły, a
> mieliśmy możliwość posiadania ważnej karty przetargowej w ręku.

Mamy. Współpracę z USA w wojnie celnej z Unią Europejską.

> Ale pozostają faktami, a to więcej znaczy niż cały potok fikcji.

Strona jest ważna. Zaćmienie Słońca też jest faktem - kiedyś kapłani
egipscy umieli ten fakt wykorzystać dla siebie. Dziś są inne fakty do
wykorzystania. Trzeba tylko mieć dostęp do kluczowych informacji o nich.

--
XL

105. Data: 2018-10-25 13:28:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> A więc nic z tego. Na kogoś z dyktatorskimi zapędami głosu nie oddam.
> Nie może być tak że jakiś partyjniak będzie twierdził że "Polska to JA",
> a kto przecie mnie to przeciw Polsce.

KAŻDY partyjniak tak twierdzi, tylko oględniej. Więc nie udawaj, że tego
nie widzisz.

> Koleżeńska rada - wypisz się od
> nich szybko jak to tylko możliwe.

Nie ma takiej opcji. Wstąpienie do RN to dla mnie trzecia najważniejsza
decyzja w życiu, myślałam o niej z 5 lat, wahając się jedynie między RN a
PiS.
Każda z poprzednich życiowych decyzji była podobnie przemyślana i żadnej
nie żałuję - a upłynęło mi od czasu ich podjecia prawie całe życie.

W Ruchu Narodowym czuję się u siebie, we właściwym miejscu i wśród
właściwych ludzi - bez żadnych wątpliwości ani wahania.

> Ale pewnie Polakiem wg określonego wzorca?

Tak, wzorzec jest oczywisty - polskie obywatelstwo, niekaralność, religia
chrześcijańska lub bezwyznaniowość, nacjonalizm i patriotyzm polski.

> Jak na razie moimi faworytem jest lewica, ale taka prawdziwa, której nie
> tylko hasłem jest - Wolność Równość Braterstwo.

To hasła dla niepoważnych ludzi - bo czym jest np. ta ,,wolność"? Potrafisz
wytłumaczyć? A ,,równość"? A ,,braterstwo"?

>Problem że w kraju nie
> ma nikogo takiego.

A w którym jest?
No bo wiesz, jeśli nie potrafisz umiejscowić takiego wzorca, to albo jesteś
niepoważny, albo powinieneś go sam założyc. Krytykancka postawa przy
równoczesnej bierności i braku łączności z realiami to nie jest coś, z
czego można być w zyciu dumnym.

--
XL

106. Data: 2018-10-25 15:59:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> To hasła dla niepoważnych ludzi

Mam taki pieniążek francuski z dziurką na środku - na obwodzie napis
,,Liberte, Egalite, Fraternite", o taki dokładnie:
https://i.ucoin.net/coin/2/535/2535887-2/france-10-c
entimes-1921.jpg
Wiesz, co to za pieniążek? - świetlanej Republiki Francuskiej.
A wiesz, po co ta dziurka?
Po pierwsze dla odróżnienia go i nieprzechodzenia z jednej do drugiej w
obrocie monetarnym w dwóch osobnych strefach gospodarczych - koloniach
francuskich i w samej Republice, której to przewodnie i jakże piękne hasło
na nim wybito.
Po drugie - żeby niewolniczo eksploatowane plemiona afrykańskie mogły go
nanizać na swoje rzemyki czy plecionki z trawy, bo nago chodziły, więc
kieszeni nie miały - i nawet w założeniach zawartych w tej pięknej
trzywyrazowej sentencji ubrań tych nigdy nie miały mieć, bo nie po to je
zawojowano, żeby im dać cokolwiek z tego napisu.
Tak to te Twoje wyidealizowane ,,Wolność, Równość i Braterstwo" wyglądały w
praktyce!

Dlatego TERAZ oni przyszli po swoje - do starych, tłustych europejskich
postkolonialnych republik, wyrosłych na ich krwi, pocie i utrzymywanym
celowo zacofaniu.
--
XL

107. Data: 2018-10-25 16:11:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> trzywyrazowej sentencji ubrań tych nigdy nie miały mieć, bo nie po to je
> zawojowano, żeby im dać cokolwiek z tego napisu.

Dokładnie tak, jak miało być z Polską w UE - chcieli nam narzucić swoje
(tfu jego mać) dziurkowane ojro, żebyśmy porzucili swoją walutę,
niezależnośc gospodarczą i kulturę i stali się neokolonią
francusko-niemiecką z udziałem włoskim, hiszpańskim i jakim tam jeszcze.

> [...]
>

> Dlatego TERAZ oni przyszli po swoje - do starych, tłustych europejskich
> postkolonialnych republik, wyrosłych na ich krwi, pocie i utrzymywanym

I tak miało być z nami. Dlatego my teraz też idziemy po swoje - sprzedani
na ponad pół wieku w niewolę jako sowiecka kolonia otrząsnęliśmy się z tego
krwawo i już nie daliśmy drugi raz się skolonizować tym, co nas wtedy
sprzedali.
--
XL

108. Data: 2018-10-25 21:50:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 12:39, Trybun pisze:

> Nas?, tak was - Kviat.

> Czasowo schowała się w inny wymiar. Wszyscy zainteresowani o tym wiedzą,
> tylko nie twój treser, a co idzie za tym - także ty.

Aha.
I wszystko jasne...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

109. Data: 2018-10-26 22:33:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 października 2018 22:54:33 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Dziękujemy, cieszymy się bardzo. Nasze poparcie wzrasta, a kto dziś pamięta
> np. coś takiego jak Ruch Palikota?

Ze wchodzę w tę dyskusję - a w czy ty Iksi czujesz się lepsza od palismoków?

Też tworzenie kolejnego Ruchu-Ruchu tylko że w stronę przeciwną. Jak ktoś lubi
skrajności, to se może... tylko moim zdaniem dmowszczyzna to bardzo zakurzony
koncept - pieśń przeszłej epoki, gdzie na porządku dziennym były konflikty
etniczne, kończące się czystkami. Jak gdyby było do czego wracać... dla mnie
kolejna ślepa uliczka polityki oprócz klasycznej lewicy.

No ale frustraci się czepią wszystkiego, pociąga ich każdy rozruch. Żeby się
nie obudzili z ręką w nocniku!

110. Data: 2018-10-27 10:27:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/10/2018 o 21:04, XL pisze:

> A czego się obawiasz?
>

> To o co chodzi tym ,,antyszczepionkowcom"?

a wlasciwie to wytlumacz

--
gazebo

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce