Imigranci

51. Data: 2018-10-21 17:19:38

Temat: Re: Imigranci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 15:46, Trybun pisze:

> Wszechświat łącznie z Ziemią jest tajemnicą,

Co takiego tajemniczego jest w kształcie Ziemi?

> tak że nie będę nauczał

:):):)

> bez
> wcześniejszego jej zgłębienia,

A kto ci zabrania dowiedzieć się jaki Ziemia ma kształt?

> tobie też radzę nie wyklinać czy palić na
> stosach tych co w tej kwestii mają inne zdanie niż twoi mentorzy.

Czyli w/g ciebie kształt Ziemi to kwestia czyjegoś zdania? Serio?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2018-10-21 17:27:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 15:52, XL pisze:

> Chyba trochę idealizujesz.
> Przykład - całe Chiny i odwieczny kult jednostki, w jakiej by nie był
> postaci.

Nie możesz dawać za przykład wolności azjatyckiej Chin. Chinom za
sprawą  powszechnej edukacji znacznie bliżej do Europy i Ameryki niż do
Azji.

> Ten robotnik po prostu nie został przeszkolony - na temat BHP i znaczenia
> ochrony dla jego dobra.
> Jednak ręczę, że w razie wypadku lub innego uszczerbku na zdrowiu
> natychmiast by się doszkolił w prawnych przepisach odszkodowawczych.

A może mu pozwolić samemu o sobie decydować. Skąd zaraz przypuszczenie
że mamy do czynienia z jakimś niedorozwojem którego trzeba prowadzić za
rączkę?

W samych ZEA nie istnieje coś takiego jak BHP, a co tu dopiero mówić o
firmach zewnętrznych..

53. Data: 2018-10-21 17:30:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 15:47, Trybun pisze:

> Ludzie wschodu, możemy się wiele od nich nauczyć o honorze i poczuciu
> własnej wartości. Tam nie ma obyczajów wchodzenia w tyłek przełożonemu,
> aby go zadowolić.

Pieprzysz takie głupoty, że to się w pale nie mieści.
Odmowa założenia ubrania ochronnego do pracy, to kwestia honoru żeby nie
włazić w tyłek szefowi i to jest wzór do naśladowania?
Czasem mam wrażenie, że mnie w konia robisz i sobie tylko tak żartujesz.

> Nie był to na tyle władny boss aby zwalniać, nie swoich ludzi.

O ludzie...
A gdzie ja napisałem coś o zwolnieniu?
Pytałem, czy dopuścił go do pracy...

> Ten
> oporny to był do niego skierowany tylko w roli podwykonawcy. Boss tylko
> rozdzielał i nadzorował  robotę.

Więc dopuścił go do pracy, czy nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2018-10-21 17:37:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Rosji też? A czym to umotywujemy? Z tymi Szwabami też nie będzie łatwo,
> a jak zażądają zwrotu np Szczecina i Wrocławia że o Prusach Wschodnich
> nie wspomnę?

Zwrotu? Przecież to nie my napadaliśmy, nie my ustalaliśmy granice
powojenne.

--
XL

55. Data: 2018-10-21 20:53:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> tonąć w morzu? Nasz hegemoniczny sojusznik (i przyjaciel) co chwila dla
> swoich korzyści rujnuje światowy ład i porządek, tak że moralnie
> jesteśmy zobowiązani udzielić schronienia ofiarom jego polityki.
> Dla wygody piszesz o "zapraszaniu", a prawda jest taka że to oni z
> konieczności albo własnej potrzeby. Wiesz co zrobił szef Rumunii gdy w
> 1939 jego szef MSW oznajmił mu że nie ma funduszów na utrzymywanie
> uchodźców z Polski? - wywalił go za drzwi a później zdymisjonował.

> Europejska solidarność, mówi pani to coś?

Nic a nic.
Nie mowiła mi nic nigdy - a najmniej podczas konferencji w Jałcie, która
uczyniła Polskę kolonią sowiecką, nie mówiła nic przez dalszych 50 lat
sowieckiej okupacji nad moją umęczoną Ojczyzną - i nagle pstryk! i ma do
mnie przemówić? A co to się nagle zmieniło poza tym, że staliśmy się z
radzieckiej - kolonią niemiecką?

> Taka Grecja nie ma nic
> wspólnego z kolonializmem.

Jej zaproszenie, jej goście. Jak Twoj sąsiad zaprosi na swoje utrzymanie 10
osób delikatnie mówiąc niechętnych do pracy na siebie, ale chętnych do
życia i imprezowania na jego koszt oraz demolujących jego mieszkanie, to
poczujesz solidarność i zaprosisz do siebie 5 z nich?

> _Program_,  piękne są programy gdy nikt nie jest jeszcze kuszony
> kartonami $ w ciemnych uliczkach albo płatnymi odczytami na jankeskich
> uczelniach a`la 100 000$ sztuka.

No właśnie. Polacy już mają dość programów, które pozostają na papierze.
Polakom potrzeba prawdy i idei.

--
XL

56. Data: 2018-10-22 02:16:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 października 2018 19:10:28 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
26618718

> Nawet dzieci rozumieją, że czyjeś kłamstwa nie są usprawiedliwieniem.
>
> A miało być lepiej.

> Zalecam powrót do szkoły.

sobie lepiej to zaleć.
choć prawie żadna szkoła nie zagwarantuje ci nic naprawdę wartościowego,
prócz szkoły Trójcy Przenajświętszej,
jeśli o wszelkie sprawy idzie, czy może chodzi.

jacewk

57. Data: 2018-10-22 11:16:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 17:19, Kviat pisze:

> Co takiego tajemniczego jest w kształcie Ziemi?

Wszystko - widziałeś go?

> :):):)

> A kto ci zabrania dowiedzieć się jaki Ziemia ma kształt?

Nie ma środków ani możliwości. Mogę jedynie posiłkować się bajkami
napisanymi przez innych. A coś takiego to zdecydowanie nie dla mnie.

> Czyli w/g ciebie kształt Ziemi to kwestia czyjegoś zdania? Serio?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Najprościej jak potrafię - nie rób mądrych min, nie pouczaj, nie
szykanuj innych za to że maja inne zdanie niż te głoszone przez twoich
mentorów.

58. Data: 2018-10-22 11:18:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 17:30, Kviat pisze:

> [...]
> nie włazić w tyłek szefowi i to jest wzór do naśladowania?
> Czasem mam wrażenie, że mnie w konia robisz i sobie tylko tak żartujesz.

Nie zwykłem żartować z ludzi upośledzonych, z tych którzy z batem w ręku
albo nad głową nie potrafią egzystować. Odmowa wykonywania poleceń sobie
wydawanych to elementarny warunek wolności ludzkiej. Azjaci nie poddani
edukacyjnemu praniu mózgów jeszcze to rozumieją, niestety, poziom
twojego ogłupienia jest na tyle wysoki że tylko to cię szokuje.

> O ludzie...
> A gdzie ja napisałem coś o zwolnieniu?
> Pytałem, czy dopuścił go do pracy...

Dobra, mój błąd. Źle zrozumiałem pytanie

> Więc dopuścił go do pracy, czy nie?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Boss nie miał okazji go dopuścić bo tamten sam zrezygnował.

59. Data: 2018-10-22 11:20:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 17:37, XL pisze:

> Zwrotu? Przecież to nie my napadaliśmy, nie my ustalaliśmy granice
> powojenne.

No, ale możliwe że z ich punktu widzenia zrabowaliśmy im i okupujemy te
tereny.  To nic nie znaczy, np Ukraina pozbywając się broni "A" także
dostała gwarancje bezpieczeństwa swoich granic. Tak że ja myślę że
lepiej ostrożnie z tymi żądaniami, bo mogą nam jeszcze bokiem wyjść.

60. Data: 2018-10-22 11:21:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 20:53, XL pisze:

> [...]
> sowieckiej okupacji nad moją umęczoną Ojczyzną - i nagle pstryk! i ma do
> mnie przemówić? A co to się nagle zmieniło poza tym, że staliśmy się z

Oczekujemy od nich pomocy i z niej korzystamy. Gdy innym zagraża kryzys
wtedy niby w dobrym tonie jest mówić - "radźcie sobie sami"?
Gdyby Szydło wzorem Merkel zaapelowała do uchodźców w Grecji i Włoszech
o to że my też możemy im udzielimy gościny to byłbym z niej dumny,
tymczasem muszę się wstydzić. Zachowuje się ta"nasza" pani premier jak
cwaniaczek na pchlim targu.

> [...]
> życia i imprezowania na jego koszt oraz demolujących jego mieszkanie, to
> poczujesz solidarność i zaprosisz do siebie 5 z nich?

Większość z nich to ludzie uratowani na morzu, wyobraź sobie że to nie
żadna łaska - Grecja miała/ma obowiązek się nimi zająć.  Gdy mój sąsiad
przyjmie 10 pogorzelców to przyznam że nie mógłbym spokojnie spać w
swoim pustym domu. Oczywiście nikt tu nie mówi, w obydwu przypadkach, o
jakimś pobycie na stałe.

> No właśnie. Polacy już mają dość programów, które pozostają na papierze.
> Polakom potrzeba prawdy i idei.

Po wczorajszym głosowaniu widać że jednak chyba jeszcze nie dosyć ;-)

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce
Pis wprowadza bat na kościół
A jednak karzą za zabójstwo prenatalne
A jednak karzą za zabójstwo prenatalne