Re: In vitro trzech rodziców

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 22 Dec 2016 02:56:03 -0800 (PST)
Subject: Re: In vitro trzech rodziców
From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 08:34:09 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Sprzeczne z naturą to jest chodzenie po wodzie. Baranie.
> Skoro się to dziecko urodziło, to znaczy, że natura na to pozwala. Więc
> jest z naturą zgodne. Logika też nie jest twoją mocną stroną.
> Nie pierwszy raz natura jest sprzeczna z waszą popapraną katotalibską
> moralnością.

Tak się zaślepiasz w swojej nienawiści, że gotów jesteś wydeklamować największą
bzdurę, żeby tylko dowalić przeciwnikowi :)

Otóż nasze wyobrażenia w żaden sposób nie ograniczają możliwości natury. Wygóglaj
sobie zwierza o nazwie nartnik, który doskonale daje sobie radę z poruszaniem się po
powierzchni wody. Tak samo w możliwościach natury leży by dziecko miało troje
rodziców. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku czynniki środowiskowe nie wymusiły
w drodze ewolucji człowieka, rozwoju pod kątem możliwości chodzenia po wodzie, ani
rozmnażania się w sposób >2 rodzicowy. I właśnie to mają na myśli osoby, które
nazywają to jako "sprzeczność z naturą". Nie zawsze rozumieją to w sposób jawny, tak
jak to wyżej opisałem. Czasem rozumieją to w sposób instynktowny - nie mniej jednak
prawidłowy. I tu całkowicie normalnym zjawiskiem jest strach, na którym to próbujesz
cynicznie żerować ... a przecież mogłeś wytłumaczyć ;P

Dębska