Re: In vitro trzech rodziców

Data: 2016-12-22 15:13:10
Temat: Re: In vitro trzech rodziców
Od: Kviat <null>

W dniu 2016-12-22 o 08:41, pinokio pisze:

> Sprzeczne z naturą to nie sprzeczne z fizyką.

Tak ci się tylko wydaje.

> Twoim zdaniem taki kanibalizm nie jest zwyrodnieniem? bo nie jest
> sprzeczny z fizyką. Oczywiście widzę przepaść ale takie rzeczy jak
> in0vitro czy GMO też są złe.

Nie rozmawiamy o moich zasadach moralnych, tylko o niezrozumieniu przez
ciebie podstawowych pojęć.

To, że coś mi się podoba, a coś nie, nie ma nic wspólnego z tym, czy to
coś jest zgodne z naturą czy niezgodne. A zawłaszczenie przez
religiantów określenia "prawo naturalne" jako usprawiedliwiania swoich
chorych zasad (nie)moralnych jest zwykłym nadużyciem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr