Indeks ksiąg zakazanych

31. Data: 2012-09-26 18:12:47

Temat: Re: Indeks ksiąg zakazanych
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 19:16, Ikselka pisze:

> Szkoda, że sama nie wiesz, co SOBIE powinnaś.

Jaka TOBIE niby szkoda?

Ewa

32. Data: 2012-09-26 21:24:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 20:12:47 +0200, medea napisał(a):

> Jaka TOBIE niby szkoda?

Znów coś uzupełniasz, czego nie było? - efekt przegrzania niewątpliwie.

(by XL)

33. Data: 2012-09-28 17:30:45

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-25 09:21, Andromeda pisze:
> Ciekawi mnie jak katolicy podchodzą do pewnego faktu i co mają zamiar
> dalej z tym zrobić? A mianowicie, na indeksie ksiąg zakazanych przez
> kościół , do tej pory widnieje taka pozycja jak Biblia.

Nie Biblia w ogóle, tylko jakieś konkretne heretyckie tłumaczenie.
Przeczytaj np. wstęp do Biblii ks. Jakuba Wujka, gdzie wypomina
kacerzom błędy w tłumaczeniu specjalnie robione po to by udowodnić
jakieś swoje heretyckie tezy. W dzisiejszej dobie krytycyzmu dany
przekład jest badany i wystawiana jest mu naukowa ocena rzetelności.
Jednakże uspokajam - można czytać każdą Biblię która ma wstawione
katolickie IMPRIMATUR lub NIHIL OBSTAT, podając nazwisko
recenzenta - cenzora.

> Tak, kościół
> kiedyś zabronił Bibli i tych co ją posiadali palono na stosie, bo
> czytali księge zakazaną przez kościół, a posiadanie bibli było dowodem
> herezji.

Stek bzdur.

> Jan Paweł drugii coś w tym kierunku próbował, ale umarł i
> biblia formalnie jest nadal zakazana przez kościół. Tak więc co z tym
> mogą zrobić katolicy?

Mogą spokojnie wyśmiać te bzdurne zarzuty. Tak w ogóle to N.T.G.
-> pl.soc.religia.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

34. Data: 2012-09-28 17:36:29

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 19:32, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

No historii to się nie zna zupełnie, z bibli robisz sobie potok
pasujących ciemnych jak autor bzdur. Pierdolcom dziękujemy.

35. Data: 2012-09-28 17:47:47

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 19:36, Andromeda pisze:
> No historii to się nie zna zupełnie,

Jakiej historii ?

> z bibli robisz sobie potok
> pasujących ciemnych jak autor bzdur.

Co tam bełkoczesz ?

> (...) dziękujemy.

A dziękuj sobie dalej posrańcu,
ile wlezie.

36. Data: 2012-09-28 18:13:25

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 19:48, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> Jakiej historii ?

Historia coś takiego co opisuje minione wydarzenia, jej brak skazuje
na nierozumienie konsekwencji wydarzeń, przeszłych do obecnych.
Trudno z takim osobnikiem rozmawiać, bo ten brak powoduje anarchię
umysłową i chlipotanie płynów mózgówych. Najczęściej tacy wiedzą
wszystko najlepiej, gdyż głupota ma to do siebie że nadyma
zatakowanych osobników, taki osobnik będzie wył i kopał byle jego
głupota zwalczyła twarde fakty historyczno-obecne.

37. Data: 2012-09-28 18:42:00

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 20:13, Andromeda pisze:
> Historia coś takiego co opisuje minione wydarzenia, jej brak skazuje
> na nierozumienie konsekwencji wydarzeń, przeszłych do obecnych. (...)

Toż ty nawet zdania, w pełni poprawnego po polsku, sklecić nie umiesz,
gimnazjalisto. Próbujesz wytłumaczyć swoimi słowami co to jest historia,
a ja się wcale o to nie pytałem. Masz napisać to, co w twoim mniemaniu
ja nie znam z historii, bo jak na razie to sam wykazałeś, że piszesz o
rzeczach
o których nie masz zielonego pojęcia. Nie mówiąc o fakcie, że nie wiem
czy jest jeszcze sens dyskutować z kimś o tak dużej zawartości
harmonicznych bełkotu w zdaniach.

38. Data: 2012-09-28 19:45:11

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 20:44, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Fakty historyczne są , kk palił na stosie heretyków, na takie miano
zasługiwali nawet ci co czytali biblie, bo była zakazana przez kk,
weszła na indeks ksiąg zakazanych i do tej pory tam pozostaje, chociaż
czasy się zmieniły i podejście Papieży. To historia, której fakty
odzwierciedlają się do dziś. Ty jełopie nie znasz historii, dlatego
jak debil atakujesz fakty, bo ci pod twoją głupote fakty nie pasują.
Faktem jest sprzeczność obecnie w zachowaniu kk i pytanie było jak
sobie z tym radzą katolicy i co o tym sądzą, a nie jak nasrać głupotą
na fakty.

39. Data: 2012-09-28 20:20:21

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 21:45, Andromeda pisze:
> Fakty historyczne są , kk palił na stosie heretyków, na takie miano
> zasługiwali nawet ci co czytali biblie, bo była zakazana przez kk, (...)

To nie są żadne historyczne fakty, idioto. Podaj przykład procesu
kogokolwiek kto ->za czytanie<- Biblii został spalony na stosie.
Heretycy w średniowieczu pod płaszczykiem większej zgodności
z Biblią głosili hasła antyrządowe i wzniecali krwawe bunty ludności.
I za to byli karani śmiercią - przez np. stos. Poczytaj sobie np. Historię
Powszechną - Średniowiecze - T. Manteuffel, zamiast dalej pleść
swoje farmazony.

40. Data: 2012-09-28 20:44:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 22:22, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Pierdolcom dziękujemy powiedziałem,a dlaczego że..... To jeszcze w
podstawówce mamy, Lutra i jego żądanie bibli na języki narodowe ,co
spowodowało wystąpienie przeciwko protestantom, czyli zakaz bibli w j.
narodowym. Czyli obecny problem nie istnieje dla ciebie, bo przecież
głupota ma inną historię, więc fakty obecnie nie mogą istnieć mające
konsekwencje z przeszłości, więc nie masz co zabierać głosu w wątku,
bo według tego co bełkoczesz, w teraźniejszości nie ma z tym co
problemu powyżej.

Prośba...
Ostatnie pytanie
Polskie Pussy Rayot?