Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...

Data: 2018-03-18 10:44:47
Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 18.03.2018 o 07:19, j...@o...pl pisze:

> zawsze kobiety sa o tym przekonane, a pozniej niepotrzebnie
> zarzucaja sobie, ze cos im nie wyszlo.

Czy spotkałeś taką, która przyznała by się tego, że popełniła jakieś
błędy wychowawcze? A może przyznała się do tego, że nie zawsze uczciwie
postępowała ze swoim mężem (partnerem)? Zawsze, powtarzam zawsze starają
się uniknąć przysłowiowej kropki nad by móc się wycofać rakiem na z góry
upatrzone pozycje gwarantujące im nietykalność i mozliwość zrzucenia
całej winy na mężczyznę.

> zazwyczaj kobiety, bo zazwyczaj jest to prawda.

Nie zgrywaj dobrego i wielkodusznie wybaczającego bo zaczynasz być
śmieszny w tej swojej naiwności. Współczucie musi być połączone ze
spojrzeniem krytycznym na przebieg konfliktu.

> nikt nie przerzuca winy; winny jesteś ty i ona. oboje jesteście
> niewinni.

Tylko zdanie drugie jest prawdziwe. Ale kobiety nie chcą tej Prawdy
zaakceptować ponieważ musiałyby ZAUFAĆ i zrezygnować z dominującej
pozycji w społeczeństwie; pozycji, którą zapewniły sobie handlując
seksem, czyli uprawiając prostytucję ze swoimi partnerami. Aby kobieta
przyznała się do tego, że uprawia małżeńską prostytucję musiałaby mieć
odwagę i wolę pokonania strachu przed ponownymi narodzinami. Ile takich
jesteś w stanie wskazać? Jeżeli wskażesz dwie to publicznie przeproszę
Ciebie za to, że nazwałem Cię naiwniakiem.

>>> http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,134263,2307772
4,ucieczka-z-pokoju-zagadek-ile-kosztuje-i-jak-unikn
ac-wpadki.html

> a tam. te bledy zarzucaja nam, ale tez sobie. nam, kiedy sa w
> ferworze, sobie, gdy nawet ich ferwor im nie wystarcza, co czestsze i
> nie czestsze, w zaleznosci od powodzen lub niepowodzen dziecka,
> zazwyczaj.

Jesteś, jak zwykle, naiwny i żyjesz w świecie iluzji. Kobieta za żadne
skarby nie jest w stanie przyznać się do tego, że popełniła błąd. No
może co niektóra na łożu śmierci. A im młodsza, ale już po przypadkowej
inicjacji seksualnej, tym większa kłamczucha ponieważ zakosztowała już
władzy nad niedoświadczonym, albo niewłaściwie seksualnie wychowanym,
chłopakiem. I po pierwszym razie wie, że posługując się seksem może
sobie każdego takiego dzieciucha owinąć dookoła palca. A to jest właśnie
esencja władzy opartej na seksualnym uzależnieniu. A później gdy zajdzie
w ciążę i urodzi dziecko/eci zaprzęgnie chłopa do kieratu tak mocno by
nie miał ani czasu ani ochoty na krytyczne myślenie o tym dlaczego czuje
się podle, ciągle wymęczony i odnoszący coraz mniej sukcesów. I tak to
się kręci z pokolenia na pokolenie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018