Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...

Data: 2018-04-06 20:12:24
Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 04.04.2018 o 12:52, j...@o...pl pisze:

> moze i tak; widac Bog to uwzglednil posrod waszych wyobrazen o mnie
> i sobie:)

Jesteś gibki i błyskawicznie unikasz ciosów, na które nie jesteś w
stanie znaleźć zadowalającej dla siebie odpowiedzi. To takie moje
wyobrażenie o Tobie.:)

> kocha ją, bo jest to bardzo rozumna kobieta. bywa, ze bardziej niz
> ja:) jesli ci o to idzie:)

Nie wiem. Ale Ona jakoś ostatnio dziwnie unika Ciebie...:)

> masz racje; i tylko dlatego to Bog mi pozwlil na wszystko, na co
> Tobie nigdy by nie pozwolil:)

Śmiechem nie załawia się spraw eschatologicznych...

> dalej jestescie nieswiadomi; nawet przeblyski intelektu nic nie
> pomoga.

Czy nie zauważyłeś, że chcesz zająć pozycję ponad moją świadomością?
Chcesz mnie poniżyć pomimo mojej świadomie czynionej ugodowości.

> dziecko kochane; cos ci sie popieprzylo po prostu:) albo, mowiac
> prosciej, hujowe masz sumienie:)

Może więcej treści zamiast inwektyw...:)

> calkiem nie o to chodzi, zebys sobie cos tam wybaczyl; to jest tylko
> dla ludzi oddalajacych na kogos swe winy:)

Wybacz, jeżeli dotrze do to do Ciebie jako lekceważenie ale zostałeś
całe lata świetlne w tyle za moim rozwojem duchowym

> wiesz, Absolut, taki z ciebie absolut, jak ze mnie człek nie wybrany
> przez Boga.

Dostrzegasz cierń w oku bliźniego a nie dostrzegasz belki w oku swoim.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018