Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...

Data: 2018-03-23 06:39:15
Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 18 marca 2018 10:44:51 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Czy spotkałeś taką, która przyznała by się tego, że popełniła jakieś
> błędy wychowawcze?

spotkalem, ale wowczas zawsze twierdzily, ze to mezczyzna nie umial wychowywac
swoich dzieci.
tak, jakby wychowywac mozna bylo inaczej, niz poprzez swoje postepowanie.
oczywiscie nie zawsze tez do konca dobre.
co zreszta nie zawsze przynosi skutek.

> A może przyznała się do tego, że nie zawsze uczciwie
> postępowała ze swoim mężem (partnerem)? Zawsze, powtarzam zawsze starają
> się uniknąć przysłowiowej kropki nad by móc się wycofać rakiem na z góry
> upatrzone pozycje gwarantujące im nietykalność i mozliwość zrzucenia
> całej winy na mężczyznę.

tak bywa; coz, swiat nie do konca jest sprawiedliwy.
czesto malorozumny nawet.

duzo czesciej kobiety

> Nie zgrywaj dobrego i wielkodusznie wybaczającego bo zaczynasz być
> śmieszny w tej swojej naiwności. (...)

nie zgrywam; jestem po prostu zarowno bardziej dobry, ogolnie rzecz biorac,
jak i sprawiedliwszy, od kazdego z was jednostkowo, jesli ci o to chodzi.

w waszym przypadku prawdziwe sa oba.