Informacja: Forum kognitywistyka.net przeniesione

1. Data: 2006-11-23 15:54:13

Temat: Informacja: Forum kognitywistyka.net przeniesione
Od: "Sławek Wacewicz" <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwalam sobie poinformować, że forum wortalu kognitywistyka.net poświęconego
Cognitive Science (w tym, w szczególności, psychologia poznawcza) zostało
przeniesione na nowy adres:

http://forum.kognitywistyka.net/

Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam.
Pozdrawiam
SW

2. Data: 2006-11-23 20:42:45

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek Wacewicz wrote:

> Pozwalam sobie poinformować, że forum wortalu kognitywistyka.net
> poświęconego Cognitive Science (w tym, w szczególności, psychologia
> poznawcza) zostało przeniesione na nowy adres:
>
> http://forum.kognitywistyka.net/

Stan z godziny 21:40:

Nasi użytkownicy napisali 165 postów, tematów 41
Mamy 37 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: Edward Robak*
^^^^^^^^^^^^^

Teraz dopiero zacznie się hardcore...

3. Data: 2006-11-23 20:45:25

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote:

> Nasi użytkownicy napisali 165 postów, tematów 41
> Mamy 37 zarejestrowanych użytkowników
> Ostatnio zarejestrowana osoba: Edward Robak*
> ^^^^^^^^^^^^^
>
> Teraz dopiero zacznie się hardcore...

Bardziej szczegółowe informacje:

Przedstawiamy profil :: Edward Robak*

Dołączył: Dzisiaj 19:53
Ostatnia wizyta: Dzisiaj 19:53 (Minut: 9)
Wizyt: 1 Łączny czas wizyt Minut: 9
Postów: 0, tematów: 0, załączników: 0, ankiet: 0
Zainteresowania: kognitywistyka
Skąd: Kraków
^^^^^^

Rzeczywiście, to ten sam ksRobak. Jest wszędzie...

4. Data: 2006-11-23 21:50:55

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote:

> Rzeczywiście, to ten sam ksRobak. Jest wszędzie...

Wejście smoka już nastąpiło. Na razie stosunkowo łagodnie.

-----http://www.kognitywistyka.net/forum/viewtopic.p
hp?p=194 ----
Edward Robak*
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: Dzisiaj 22:32 Re: Inteligencja - co to właściwie jest?

"Leszek Nowaczyk" Wysłany: 2006-11-21, 20:32
http://www.kognitywistyka...wtopic.php?t=51
Temat: Inteligencja - co to właściwie jest?

> A zatem, drodzy Forumowicze, zachęcam do dyskusji, czy jest coś takiego
jak jedna
> inteligencja, czy też powinniśmy mówić raczej o zbiorze różnych uzdolnień?
Czy, jeśli
> mówimy o różnych uzdolnieniach, mają one jakąś "część wspólną", czy są
zupełnie
> niezależne? Jak mierzyć inteligencję? Pytania można mnożyć ...
>
> Zapraszam do dyskusji.
>
> Pozdrawiam

Problem z "inteligencją" polega na tym, że mówi się o inteligencji zwierząt,
o inteligentnych maszynach cyfrowych ale nie słyszałem by ktoś pisał
o intelekcie zwierząt czy intelektualnych komputerach.
Moim zdaniem należy rozdzielić te pojęcia: inteligencja a intelekt.
~>°<~
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
--
"GEOMETRIA jest lustrem w którym przegląda się matematyka" /autor znany/
Jeśli jakaś teoria nie jest jednoznacznie falsyfikowalna w geometrii

Dla Tomka Starodawnego lektura ktorej szuka
destruktywne kłótnie w małżeństwie
psp
Co myslicie
No to ... rozpierdolmy ten świat!