Informacja do GRUPY

61. Data: 2004-08-06 15:26:22

Temat: Re: Informacja do GRUPY- i Marcina Kulińskiego - Jest Pan IDIOTA PROSZE PANA!!!!
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Następna obok COLLERA idiotka korzystająca z anonimowej sieci i bluzgająca
> wokół. Internet to cudowny wynalazek - prawda Karolinko?
> Bo w realu czasem za taki tekst dostałabyś po buzi - a tutaj - proszę -
> całkowita bezkarność.

Nie dość, że anonimowy tchórz, to jeszcze damski bokser... Żałosne...
Mały, zakompleksiony tchórz...

Tym razem bez pozdrowień, over and out.
Karola

62. Data: 2004-08-06 15:28:50

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie dość, że anonimowy tchórz, to jeszcze damski bokser... Żałosne...
> Mały, zakompleksiony tchórz...
>

> Tym razem bez pozdrowień, over and out.
> Karola

Tłusta, zakompleksiona panienka - tylko w necie możesz być gwiazdą. I nigdzie
więcej.

63. Data: 2004-08-06 16:00:18

Temat: Re: Informacja do GRUPY
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

zenujaca jest juz ta cala dyskusja i jej poziom - zeby to chociaz mialo
jeszcze cos wspolnego z tematem grupy - ale to jest jeden wielki OT

zabawne ze wyzywanie sie od idiotow, kretnow, tchorzy i tlustych
panienek pojawilo sie w poscie upraszajacym jakoby o kulture

nie pozd
WiRAHA

64. Data: 2004-08-06 17:55:49

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo" <n...@u...o2.pl> napisał w wiadomości

> A tak na marginesie wiele osób już mnie poznało nawet z GRUPY !!!!
> Pracuje w zawodzie od 27 lat i nie wypada WYROSTKU rozmawiać z kimś kogo
się
> nie zna jak z rówieśnikiem . Kto upoważnił ciebie do krytyki mojej osoby i
> pisania na TY - Dla mnie zawsze będziesz obcym ,głupim bufonem, bez
kultury.
> Jak się na czymś nie znasz to lepiej milcz.
> Oczywiście Proszę Pana!!!!!!!!!!!!!
>
> Prof

ROTFL. Aż sobie monitor oplułam :-)))))

pozdrawiam, misiczka

--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

65. Data: 2004-08-06 18:31:34

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiRAHA" <w...@a...net> a écrit dans le message de
> [...]
>
> zabawne ze wyzywanie sie od idiotow, kretnow, tchorzy i tlustych
> panienek pojawilo sie w poscie upraszajacym jakoby o kulture

a czy moge upszejmie zaytac, czy pamietasz kto otworzyl ten "ogien
zaporowy"?

Jurek

66. Data: 2004-08-06 18:52:54

Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Tez tak uwazam, jednak dla mnie w omawianej wiadomosci de facto nie ma
> meritum, sa tylko jakies zale czlowieczka, ktorego ludzie przeganiaja z
> podworek i parkingow, poniewaz ubzduralo mu sie, ze moze za darmo rozlepiac
> swoje reklamy na cudzych domach i samochodach. Zanim przedstawil sie jako
> "profesor", dwa razy probowal na grupie "sprzedac" jakis adres WWW i numer
> GG sklepu internetowego. Odezwa "do Grupy" byla wyrazem frustracji i
> nieudolna proba zamiany pl.misc.dieta w darmowa gazetke reklamowa dla
> biznesmenow pokroju naszego Nio, stad i poklask ze strony w...@o...pl

Marcin, przeczytalam jeszcze raz post tego czlowieka. Rzeczywiscie, za
pierwszym razem zrobilam to niezbyt dokladnie, bo nie mialm po prostu zbyt
duzo czasu. No, coz masz ABSOLUTNA RACJE !

Na dodatek jakis wyjatkowo niezrownowazony psychicznie czlowiek wykorzystal
jeden z moich postow przeciwko Tobie.
Bardzo mi przykro mi z tego powodu, ale widze, ze wirtualny swiat staje sie
rowniez niebezpiecznym miejscem dla normalnego czlowieka;-(
Niedawno osobiscie doswiadczylam zupelnie analogicznej, jesli nawet nie
gorszej napasci na grupie gazeta.pl. forum zdrowie. Tam napadla na mnie
zorganizowana grupa optymali.
W wyzwiskach, oszczerstwach i ordynarnych pomowieniach wziela udzial m.innymi
osoba o niku iza(do);-)) i jerzy. Z.:-)oraz sekundowal dzielnie tej dyskusji
m.innymi optyslawek:-)
W tej chwili nad porzadkiem na tej grupie czuwa opiekun ktory pomaga
moderatorowi kasowac tego typu watki ktore sa wytworem wyjatkowo agresywnych
i bezrozumnych osobnikow o cechach wyraznie psychopatycznych.

Zreszta okazuje sie, ze mozna takie sprawy unormowac na portalu gazeta w
sposob prawny, jesli agresor wykracza zbyt daleko poza normy obowiazujacego
prawa.
Sa na taka okolicznosc dokladnie opisane normy na jednym z portali gazety.
Nawet w przypadku bardzo drastycznego naruszenia norm etycznych, sprawa moze
sie zajac prokurator, bo mozna zidentyfikowac dane wirtualnego agresora.
Ale oczywiscie wiadomo, ze normalny czlowiek nie bedzie sie bawil w takie
pienickie rozgrywki, wiec prawdopodobnie niektore grupy dyskusyjne,
zwlaszcza te o dietach i zdrowiu, zostana opanowane przez roznej masci
bezwzglednych oszustow i naciagaczy, ktorzy beda usilowali sprzedadac nawet
zasuszony kal zapakowany w papierek ze sztucznego zlota:-))

Na marginesie, chce nadmienic, ze reklamowanie jakichkolwiek produktow na
grupach dyskusyjnych, rowniez podlega pewnym sankcjom prawnym.

Serdecznie Cie Marcin pozdrawiam i wspolczuje. an

Przepraszam za ewentualnie bledy stylistyczno-ortograficzne ktore zawiera
powyzszy tekst.

67. Data: 2004-08-06 18:57:04

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja słyszałem, że tenże profesor to dodatko jeszcze molestuje dzieci,
kobiety,
> współpracowników swoich i zwierzęta domowe. Mieszka z nieletnią kochanką i
ma
> dochodzącego przyjaciela. Nie myje rak przed jedzeniem - i jest
poszukiwany
> przez FBI jako bojownik Al-Kaidy.
Masz dowody? To napisz moze do CIA. Bo to ze nie jest lekarzem
praktykujacym, to latwo sprawdzic. Chocby tam
http://www.oil.org.pl/xml/oil/oil59/rejlek/hurtd
maf

68. Data: 2004-08-06 19:13:00

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> rowniez niebezpiecznym miejscem dla normalnego czlowieka;-(
> Serdecznie Cie Marcin pozdrawiam i wspolczuje. an

Az sie rozplakalem
maf

69. Data: 2004-08-06 19:56:18

Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekF <m...@a...alpha.pl> napisał(a):

> Az sie rozplakalem
> maf

Moze znowu rodzisz kamienie nerkowe???

70. Data: 2004-08-06 20:20:48

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze znowu rodzisz kamienie nerkowe???

I na tym zakoncze moj kilkudniowy pobyt na tej grupie,
Bawcie sie dobrze.
Pozdrawiam wszystkich
maf

MM-troche pozmienialam i chudne:-)