Instynkty

151. Data: 2015-10-01 08:42:25

Temat: Re: Instynkty
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Wed, 30 Sep 2015 22:13:46 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

>Na uważanie.

Miłosiernie rzecz ujmując, na próżność.

152. Data: 2015-10-01 08:48:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2015 o 22:11, Ikselka pisze:

> DLA seksu.

Seks można całkowicie wyeliminować i nie trzeba go rekompensować czymś
innym. Natomiast bez miłości ludzie wariują.

153. Data: 2015-10-01 08:53:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Seks można całkowicie wyeliminować i nie trzeba go rekompensować czymś
>innym. Natomiast bez miłości ludzie wariują.

Już masz prawie ułożoną tą kostkę, jeszcze tylko jeden obrót i gotowe.

154. Data: 2015-10-01 08:59:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Wed, 30 Sep 2015 21:19:24 +0200, zdumiony napisał(a):

>DLA seksu.

Mówisz, że Matka Teresa to tak dla seksu?

155. Data: 2015-10-01 09:53:42

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2015 o 08:48, zdumiony pisze:

> Seks można całkowicie wyeliminować i nie trzeba go rekompensować czymś
> innym. Natomiast bez miłości ludzie wariują.

Człowiek nie może żyć bez miłości. Człowiek pozostaje dla siebie istotą
niezrozumiałą, jego życie jest pozbawione sensu, jeśli nie objawi mu się
Miłość, jeśli nie spotka się z Miłością, jeśli jej nie dotknie i nie
uczyni w jakiś sposób swoją, jeśli nie znajdzie w niej żywego
uczestnictwa. I dlatego właśnie Chrystus-Odkupiciel, jak to już zostało
powiedziane, ,,objawia w pełni człowieka samemu czło­wiekowi".

Jan Paweł II
http://www.strefywiary.pl/nauczanie/index.php?zm=2

156. Data: 2015-10-01 11:50:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 08:59:38 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Mówisz, że Matka Teresa to tak dla seksu?

Matki Teresy do gwałtów w sierocińcach nie mieszaj, co?
:->

157. Data: 2015-10-01 13:38:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

net...

> Mówisz, że Matka Teresa to tak dla seksu?

Matki Teresy do gwałtów w sierocińcach nie mieszaj, co?

Jak to przecież sami twierdzicie że sierocińce otwiera się cytuje DLA SEKSU. Sama
napisałaś.

158. Data: 2015-10-01 13:42:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 01.10.2015 o 08:48, zdumiony pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

I nigdy nie pomyślałeś skąd u JP2 takie obsesje do prezerwatyw co, takie obsesje na
punkcie seksu że rozpowszechniał w Afryce Adidasa?

159. Data: 2015-10-01 18:39:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-30 20:47, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Albo chlać.
No to lu!

albo mięsa nie jeść

160. Data: 2015-10-01 18:41:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-30 21:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> tym samym ciele- może się różnie objawiać- na wiele sposobów. Na raz,
> lub osobno.
>
> Teraz podstaw sobie u człowieka energię seksualna. To po prostu energia,
> pochodząca z naszego libido. Mnich- poprzez medydacje- może np życ bez
> kontaktów seksualnych- przekształci tę energię na energię pomagania
> ludziom, modlitwy, etc. Rajdowiec- będzie operował tą energią seksualną
> ryzykując na torze samochodowym (oczywiście- może też zwyczajnie kochać
> się z kobieta- inna forma manifestacji tej samej energii seksualnej).

Na rynku zebrano mieszkańców, żeby przeprowadzić ankietę na temat seksu.
Pada pierwsze pytanie:
- Kto współżyje codziennie proszę podnieść rękę.
Część ludzi podniosła rękę. Ankieter policzył i mówi:
- Kto współżyje raz w tygodniu proszę podnieść rękę.
Następnie podnieśli ręce współżyjący raz na 2 tygodnie, raz na
miesiąc, itd.
W końcu ankieter mówi:
- Kto współżyje raz na rok, niech podniesie rękę.
- To ja, to ja - woła radośnie jakiś facet.
To z czego się Pan tak cieszy?
- Bo to już jutro!

et cetera

Dziwny zbieg okoliczności