Instynkty

211. Data: 2015-10-12 13:04:14

Temat: Re: Instynkty
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 09:13:47 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

.pl...

> Ale uważasz, że oddychanie to odruch bezwarunkowy?

Przecież napisałam czym jest oddychanie. To wegetatywny odruch
funkcjonlany. I jak najbardziej jest reakcją na bodźce.

--
M.

212. Data: 2015-10-12 14:45:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

>Przecież napisałam czym jest oddychanie. To wegetatywny odruch
>funkcjonlany. I jak najbardziej jest reakcją na bodźce.

Nie możesz czy nie chcesz odpowiedzieć, wprost i bez owijania, na pytanie:
czy Twoim zdaniem oddychanie to odruch bezwarunkowy? Wystarczy biblijne tak,
tak, nie.

213. Data: 2015-10-12 18:21:26

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 14:45:15 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> czy Twoim zdaniem oddychanie to odruch bezwarunkowy? Wystarczy biblijne tak,

Widzisz gdzieś moje zaprzeczenie, że nie jest? Po prostu jest bardziej
precyzyjne określenie na odruch bezwarunkowy jakim jest oddychanie i je
przedstawiłam.

--
M.

214. Data: 2015-10-12 18:28:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Mon, 12 Oct 2015 14:45:15 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

>Widzisz gdzieś moje zaprzeczenie, że nie jest?

Rozumiem, uważasz, że pooddychanie to odruch bezwarunkowy :-)

Jakiej definicji odruchu bezwarunkowego używasz?

215. Data: 2015-10-12 18:46:51

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 18:28:13 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

net...

> Rozumiem, uważasz, że pooddychanie to odruch bezwarunkowy :-)

Myślisz, że gdybym tego nie była pewna, tzn. gdybym nie miała tej
informacji od specjalistów, to bym tak napisała? Po kiego grzyba miałabym
pisać coś czemu zaprzecza np. neurolog czy pulmonolog czy torakochirurg?

> Jakiej definicji odruchu bezwarunkowego używasz?

Odpowiedniej i potwierdzonej przez specjalistów. A Ty jakiej definicji
używasz określając oddychanie? Może napisz swoją autorską definicję
oddychania wg Ghosta. Oddychanie to......?

--
M.

216. Data: 2015-10-12 19:51:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 18:21:26 +0200, Fragi napisał(a):

> [...]
>>
> Widzisz gdzieś moje zaprzeczenie, że nie jest? Po prostu jest bardziej
> precyzyjne określenie na odruch bezwarunkowy jakim jest oddychanie i je

Obawiam się, że to okreslenie ponad siły intelektualne pana.

217. Data: 2015-10-12 21:41:30

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 19:51:49 +0200, Ikselka napisał(a):

net...

net...

.pl...

> Obawiam się, że to okreslenie ponad siły intelektualne pana.

Precyzyjne określenie "wegetatywny odruch funkcjonalny" mu nie wystarcza po
prostu :) Woli bardziej ogólne: warunkowy albo bezwarunkowy, i basta.

--
M.

218. Data: 2015-10-12 21:46:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
- ukryj cytowany tekst -

> [...]
Precyzyjne określenie "wegetatywny odruch funkcjonalny" mu nie wystarcza po
prostu :) Woli bardziej ogólne: warunkowy albo bezwarunkowy, i basta.

Przecież tu z Ikselki się śmiejemy, która stwierdziła że seks ( chyba jej tylko) jest
odruchem bezwarukowym, czyli niekontrolowalnym. No takie bzdury pisze lub ma nerwice
już, bo nerwicowe odruchy przypominają bezwarunkowe, bo choroba pacjenta kontroluje.
Tak więc lepiej Ikselci do stodoły z koniem nie zapraszać bo wpadnie jeszcze w
odruchy .

219. Data: 2015-10-12 21:57:39

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 12:46:33 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> bo choroba pacjenta kontroluje. Tak więc lepiej Ikselci do stodoły z koniem
> nie zapraszać bo wpadnie jeszcze w odruchy .

Aha, to sorry, myślałam, że mowa o oddychaniu :) A tu tylko seks, seks,
seks ;)

M.

220. Data: 2015-10-12 22:44:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
t...

>Odpowiedniej i potwierdzonej przez specjalistów.

Jak brzmi?

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem