Instynkty

581. Data: 2015-10-24 15:50:31

Temat: Re: Instynkty
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he :-)

Do kład nie

zachachała tutejsza aktywistka

582. Data: 2015-10-24 15:50:44

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-10-24 13:12, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Gdzie zadałam.

No 5 i 3 linijki wyżej. Byś oglądała, byś wiedziała, byś nie pytała.

583. Data: 2015-10-24 15:50:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 15:45:21 +0200, krys napisał(a):

> Od niepamiętnych czasów nie było z tym problemów, to i teraz nie będzie.
> Chłopi sobie dadzą radę.

Ba.
Wezmą za d...ę i dom spalą. I słusznie.

> No straszne! A powinien, burżuj jeden oddać pijawkom!

LUDOWI 33333-]
Do demolki i na dzikie śmietniska.

> Ja jestem gotowa zapłacić za bilet wstępu do cudzego lasu, tak jak płacę za
> bilet do kina, na koncert, do muzeum czy gdzie tam jeszcze.

Ja też. Za przyjemności się płaci. Do czystego lasu chętnie pódę, a póki co
muszę się zadowolić swoim kawałkiem, w którym (w porozumieniu z fachowcem -
leśniczym) gospodarzę dla moich dzieci i wnuków, a nie wycinam w sztok. U
mnie tylko sosny i trochę buczyny, ale do CZYJEJŚ pięknej dąbrowy czy
bukowiny na prawdziwki - ha, pójdę płatnie z uśmiechem na ustach :-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

584. Data: 2015-10-24 15:51:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 15:47:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-24 15:25, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A ja idę na imprezkę.

Ja PO wyborach 3-]]]

585. Data: 2015-10-24 15:54:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 15:50:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> mnie tylko sosny i trochę buczyny, ale do CZYJEJŚ pięknej dąbrowy czy
> bukowiny na prawdziwki - ha, pójdę płatnie z uśmiechem na ustach :-)

...jak do parku narodowego chodzę i nie płaczę, że bilety:
http://tpn.pl/zwiedzaj/turystyka

586. Data: 2015-10-24 15:56:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 15:45, krys pisze:

> Od niepamiętnych czasów nie było z tym problemów, to i teraz nie będzie.
> Chłopi sobie dadzą radę.

> No straszne! A powinien, burżuj jeden oddać pijawkom!

To dlaczego dziwiłaś się, że nie wierzę w utrzymanie się takiej
struktury na szerszą skalę, hę?
Taka rozmowa nie ma najmniejszego sensu.
Bye

Ewa

587. Data: 2015-10-24 15:57:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 15:25, Ikselka pisze:

> Ale ja nie o to pytam. Odpowiedz na pytanie - CZY IDZIESZ NA WYBORY?

Zbyt zmęczyło już myślenie?

Ewa

588. Data: 2015-10-24 16:03:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 15:57:36 +0200, FEniks napisał(a):

> Zbyt zmęczyło już myślenie?

No ale to PRAWDA męczy tylko 3-]

589. Data: 2015-10-24 16:07:13

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> To dlaczego dziwiłaś się, że nie wierzę w utrzymanie się takiej
> struktury na szerszą skalę, hę?

Bo mnie to dziwi nadal. Dlaczego ktoś może twierdzić, że las nie powinien
mieć właściciela.

> Taka rozmowa nie ma najmniejszego sensu.
> Bye

Bye.

590. Data: 2015-10-24 16:16:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 16:07:13 +0200, krys napisał(a):

> Bo mnie to dziwi nadal. Dlaczego ktoś może twierdzić, że las nie powinien
> mieć właściciela.

Bo hulaj dusza do lasu! - tak się ludzie nauczyli przez 50 lat komuny.
3-|
PS. W GB ponad 80 procent lasów to lasy prywatne.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html