Interpretacja popkultury

21. Data: 2017-06-03 17:43:00

Temat: Re: Interpretacja popkultury - Paulla
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Jak nagrywała "Od dziś" to była jeszcze młoda i zdrowa, potem ciężko
> zachorowała.

Proporcje twarzy jej przemieliło?

22. Data: 2017-06-05 06:21:55

Temat: Re: Interpretacja popkultury - Cezik
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

To dobre i zabawne:
https://www.youtube.com/watch?v=DEhJgRveaV8

23. Data: 2017-06-05 06:45:14

Temat: Re: Interpretacja popkultury
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 14:24, Aiua40 pisze:
> no toż... innej opcji nie masz ;-)

Czyli uważasz jak głosi porzekadło:
"jeśli do dwudziestki się nie wyuczysz, do trzydziestki nie ożenisz i do
czterdziestki nie wzbogacisz toś sowsiem durak"
?

24. Data: 2017-06-05 06:56:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 06:45, pinokio pisze:

> Czyli uważasz jak głosi porzekadło:
> "jeśli do dwudziestki się nie wyuczysz, do trzydziestki nie ożenisz i do
> czterdziestki nie wzbogacisz toś sowsiem durak"
> ?

Oczywiście nie twierdzę że ożenek jest czymś złym. Założenie rodziny to
wielka odpowiedzialność, trud, zwykle ciężej się pracuje niż bez
założenia rodziny.
Tylko że każdy ma inna drogę,

25. Data: 2017-06-05 10:36:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Oczywiście nie twierdzę że ożenek jest czymś złym. Założenie rodziny to
> wielka odpowiedzialność, trud, zwykle ciężej się pracuje niż bez
> założenia rodziny.
> Tylko że każdy ma inna drogę,

Ależ oczywiście! Nie ma obowiązku stadnego podążania w jednym kierunku. Nie
każdy musi i chce realizować się w rodzinie. Gdyby wszyscy tylko to robili,
wcale nie byłoby ludzi działających dla szeroko pojętego dobra
społeczności, narodu, społeczeństwa.

26. Data: 2017-06-05 11:51:54

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

A "Aicha"? https://www.youtube.com/watch?v=f0nFTdKlKLw
albo "Aischa" https://www.youtube.com/watch?v=2EQX1rcWQEU
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

27. Data: 2017-06-05 13:46:39

Temat: Re: Interpretacja popkultury - Stachura
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stachura: Jacek Różański - Życie to nie teatr
https://www.youtube.com/watch?v=NAoOoVKPEdY

Dzisiaj bankiet u artystów, ty się tam wybierasz
Gości będzie dużo, nieodstępna tyraliera
Tańce, alkohole, pewnie flirty będą też
Potem drzwi otwarte zamkną potem się
No i cześć!

Wpadnę tam na chwilę, zanim spuchnie atmosfera
Wódki dwie wypiję, potem cicho się pozbieram
Wyjdę na ulicę, przy fontannie zmoczę łeb
Wyjdę na przestworza, przecudowny stworzę wiersz

Ty i ja - teatry to są dwa
Ty i ja!

---
Być może mógłby tak napisać Jesienin do Majakowskiego?

28. Data: 2017-06-05 13:50:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 13:46, pinokio pisze:
> Być może mógłby tak napisać Jesienin do Majakowskiego?

Tyle fajnych facetów się zmarnowało: Jesienin , Stachura, Breguła... ja
nie zamierzam!

29. Data: 2017-06-05 13:57:59

Temat: Re: Interpretacja popkultury - Breguła
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

JA TAKI FAJNY GOŚĆ - UNIVERSE TELEDYSK
https://www.youtube.com/watch?v=N_Cr1qLNDFc

Ja taki fajny gość,
Niezaprzeczalnie ktoś
Idealny w dzień, nocą superman
A tu co?
Nagle tracę fason.

---

30. Data: 2017-06-05 16:36:42

Temat: Re: Interpretacja popkultury - Bajm
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię Beatę Kozidrak.
Kto inny w swym utworze powiedziałby "Dziesięć przykazań - to szczyt
twych marzeń, granica sił, więcej nie potrafi zdobyć już nikt" ?

W utworze "U stóp szklanych gór":
https://www.youtube.com/watch?v=zjTOy3JOV7Q

śpiewa:
Wiem że jesteś u stóp
Swych szklanych gór
Aby wspinać się
I opadać w dół

Może właśnie tego chce od ciebie Bóg
Abyś szukał do Niego ciągle nowych dróg
----
właśnie, może tak jest...

Nie zapomnimy! (pamięci ofiar neofaszystowskiej przemocy w Polsce)
Czy jest większa hańba?
Zezowate szczęście
Wiara najbliższa
Humusy i brody.