Interpretacja świata

21. Data: 2009-12-05 22:07:31

Temat: Re: Interpretacja świata
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <o...@h...com> napisał w wiadomości
news:0599.000001b6.4b1aa615@newsgate.onet.pl...
[.......]
> AW
[........]

Powiedz AW czym Twoje teksty różnią się od globa ? A no NICZYM !!!
Chociaż by było o biegunowo różnych sprawach to różnicy nadal brak. Nawet
jeśli doszłoby do ostrego sporu między wami to nadal uważam, że obaj
opisujecie z innego punktu widzenia te same brednie. No, tak, Ty jesteś
osobą z misją :) Ale to nie usprawiedliwia Cię w najmniejszej części, że
bredzisz. Przeciwnie. Bo widzisz, zarówno Ty jak i globik (i wielu innych
pacanów) pisze o tym co widzi ze swojego punktu widzenia. Ale jakoś nikt (no
może prawie nikt) nie pisze o tym jak dany punkt widzenia osiągać. Praktyki
tyle w waszych tekstach co chory kot na diecie napłakał !!!! Nikt nawet nie
napomknął o tym, że punkty widzenia są umowne i można je zmieniać tak jak
odzienie w zależności od potrzeby. Jeśli faktycznie (a sądzę, że tak jest)
czerpiesz do swoich tekstów z własnego od lat nie zmienionego punktu
widzenia to Twoja filozofia jest tyle samo dokładnie warta co opisy
narkotycznych wizji jakie skleci od czasu do czasu narkoman. To co obaj z
globikiem uprawiacie to zwykły ordynarny marketing. Handlujecie jakimiś tam
myślami, nic więcej.

22. Data: 2009-12-05 22:10:41

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ależ nic mi do tego, tylko nie określaj go, że jest "żaden" - bo taki jest
> sens oksymoronów. Twój stan na pewno jest JAKIŚ.

Mój nie jest żaden.
--

Paulinka

23. Data: 2009-12-05 22:11:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "XL" <i...@g...pl>

> Człowiek wychowany w duchu i według zasad Kościoła Katolickiego
> jest katolikiem niezależnie czy wierzy w Boga czy nie, wszak
> katolicyzm jest sposobem na życie według recept katechizmu. :-)
> Tak sądzę. :-)

XL uważa to za oksymoron.

24. Data: 2009-12-05 22:13:22

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[.....]

B.T.W. Po jaką cholerę zacząłeś stosować cross-post ? Rozgłosu Ci brak ? To
może jeszcze dorzucisz do tej listy coś o religii ?

25. Data: 2009-12-05 22:20:27

Temat: Re: Interpretacja ?wiata
Od: Kasandra <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagash wrote:
> [...]
> tyle w waszych tekstach co chory kot na diecie nap�aka� !!!! Nikt nawet nie
> napomkn�� o tym, �e punkty widzenia s� umowne i mo�na je zmienia� tak
jak
> odzienie w zale�no�ci od potrzeby. Je�li faktycznie (a s�dz�, �e tak
jest)
> czerpiesz do swoich tekst�w z w�asnego od lat nie zmienionego punktu
> widzenia to Twoja filozofia jest tyle samo dok�adnie warta co opisy
> narkotycznych wizji jakie skleci od czasu do czasu narkoman. To co obaj z
> globikiem uprawiacie to zwyk�y ordynarny marketing. Handlujecie jakimi� tam

Acha, czyli ty baranie widzisz świat z ikselki punktu widzenia, albo
labradora. Ciekawe czy to możliwe?

26. Data: 2009-12-05 22:21:49

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

[......]
Acha, czyli ty baranie widzisz świat z ikselki punktu widzenia, albo
labradora. Ciekawe czy to możliwe?
------
Dopóki sam nie spróbujesz to się nie przekonasz OŚLE !!!!!

27. Data: 2009-12-05 22:22:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> XL uważa to za oksymoron.

Słowa niewierzący oraz katolik nie są przeciwstawne.
Dziecko ochrzczone nie wie jeszcze czy w coś wierzy czy nie wierzy
ale katolikiem już jest. :-)

28. Data: 2009-12-05 22:25:49

Od: Kasandra <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

------
> Dop�ki sam nie spr�bujesz to si� nie przekonasz O�LE !!!!!

To jest niemożliwe, trzeba być niezłym oderwańcem, aby nie
widzieć......że się po prostu żyje sobą i nie jest się nikim innym ,
przypuszczalnie niedługo zwariujesz, bo tak się kończą takie
odloty......a teraz już możesz wypierdalać buraczana gnido.

29. Data: 2009-12-05 22:34:00

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasandra" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

[.........]
[...]
-

Po prostu mnie nie rozśmieszaj !!!!
Jedno faktycznie zauważyłeś ale zgaduję że to instynkt samozachowawczy ci
podpowiedział. To faktycznie jest niebezpieczne. Zwłaszcza jak zabiera się
do tego rasowy osioł.
Osły, psy ..... Ekologicznie się tutaj robi :)

30. Data: 2009-12-05 22:40:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> niż inne za to, że propaguje kult Jezusa, Człowieka, który został
> zabity za to, że uczył ludzi miłości do bliźniego.

Określiłbyś się zatem jako agnostyk?

Stalker

Re: Qui penis aqua turbat?
Ocalić od zapomnienia...
Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Re: Do Robakksa
TEJ,...