Inwestycja w dom czy w mieszkanie?

11. Data: 2008-12-11 13:38:24

Temat: Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, to wszystko zalezy od potrzeb i możliwości, nic na silę. Ale kiedy
> się już ma/planuje dzieci, to posiadanie kawałka własnego terytorium jest
> cudowna sprawą. I często ludzie robią wszystko, aby im to zapewnić.

A potem chcą się pozbyć tego brzemienia. Wszystko jest fajne w wersji demo,
ale potem ten kawałek własnego terytorium jawi się jako zniewolenie.

12. Data: 2008-12-11 14:23:06

Od: "Monika Z" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, to wszystko zalezy od potrzeb i możliwości, nic na silę. Ale kiedy
> się już ma/planuje dzieci, to posiadanie kawałka własnego terytorium jest
> cudowna sprawą. I często ludzie robią wszystko, aby im to zapewnić.

...nawet kosztem dojazdów czy konieczności sprężenia się organizacyjnie. To
tylko sprawa priorytetów, a ludzie maja różne: własna wygoda i preferencje
lub dzieci.

Rozumiem doskonale, no ale jako, że ja singlem jestem to myślę inaczej w chwili
obecnej.
Jak się znajdzie druga połówka to wtedy się bedzie myslało, ale taki domek (jak na
Alasce albo w Kanadzie) to chciałabym mieć, no ale .... wiecie. Może kiedyś!
A ja Ciebie Ikselka znam chyba z innej grupy.

Pozdrawiam
Monika Z

13. Data: 2008-12-11 15:36:40

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Z" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
------

Zapodaj fotę, zobaczymy co się da zrobić.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2008-12-11 15:38:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 14:38:24 +0100, Boombastic napisał(a):

> A potem chcą się pozbyć tego brzemienia. Wszystko jest fajne w wersji demo,
> ale potem ten kawałek własnego terytorium jawi się jako zniewolenie.

U nas jest wręcz przeciwnie - tylko trzeba dokupić jeszcze dwa, dla każdej
córki po jednym, żeby nie dzielić tego, co jest, bo nam sie na razie
nigdzie nie spieszy stąd ;-)

15. Data: 2008-12-11 15:39:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 14:23:06 -0000, Monika Z napisał(a):

> [...]
Alasce albo w Kanadzie) to chciałabym mieć, no ale .... wiecie. Może kiedyś!
> A ja Ciebie Ikselka znam chyba z innej grupy.

Podobno opanowałam wszystkie ;-PPP //są osoby, które tak twierdzą...

16. Data: 2008-12-11 17:11:53

Od: "Monika Z" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Fotę? Domu, mieszkania czy łazienki?

Pozdrawiam
Monika Z

17. Data: 2008-12-11 17:15:34

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-12-2008 o 18:11:53 Monika Z <z...@o...pl> napisał(a):

> Fotę? Domu, mieszkania czy łazienki?

chyba własną, co by znaleźć Tobie drugą połowę ;)

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

18. Data: 2008-12-12 11:13:51

Od: "Monika Z" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapodaj fotę, zobaczymy co się da zrobić.

> Fotę? Domu, mieszkania czy łazienki?

chyba własną, co by znaleźć Tobie drugą połowę ;)

Własną?! Ja nie powiedziałam, że szukam drugiej połowy i chcę się w tej chwili
związać.

Pozdrawiam
Monika Z

19. Data: 2008-12-13 11:27:57

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 14:38:24 +0100, Boombastic napisał(a):

> A potem chcą się pozbyć tego brzemienia. Wszystko jest fajne w wersji demo,
> ale potem ten kawałek własnego terytorium jawi się jako zniewolenie.

Wszystko zależy od charakteru człowieka i konkretnego układu. Ja mam dom
pod miastem i dzieci w wieku szkolnym i nawet w minimalnym stopniu nie
żałuję rezygnacji z mieszkania w bloku - nawet koszty utrzymania domu
wychodzą niższe :)

Dla mnie zniewoleniem jest mieszkanie w bloku - naprawdę, czułem się
wówczas jak bohater Orwella...

T.

20. Data: 2008-12-13 12:11:00

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

[...]

W przeliczeniu na złotówki na Florydzie mozna sobie kupić dom 300m.kw za
450000pln(a tyle to chyba mieszkanie w Warszawie kosztuje;))

Krzysiek

jaką kabinę prysznicową?
Jaką nagrywarkę z dyskiem kupić?
Re: Projektor