Islam, czyli normalność

51. Data: 2015-09-24 22:06:06

Temat: Re: Islam, czyli normalność
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-24 o 16:04, Rewolucja pisze:
> FEniks

na siłę, to pierdolstwo katolickie nie będzie mogło tak tutaj szaleć z inkwizycją
jedynej prawdy.

> Tobie zupełnie już odbiło.
> Czym innym jest kwestia przyjęcia uchodźców, a czym innym wychwalanie
> islamu i pragnienie zaprowadzenia jego porządków. Już widzę, jak
> zacząłbyś tęsknić za krzyżem, he he.
>
> Obejrzyj sobie film "Dziewczynka w trampkach." To tak na początek.

> Tobie też padła na umysł brevikologia? Zestawiasz ludzi z innych krajów że muszą
być terrorystami

Jakimi terrorystami? Gdzie widzisz, że napisałam coś o terrorystach?

Ewa

52. Data: 2015-09-24 22:14:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

być terrorystami

Jakimi terrorystami? Gdzie widzisz, że napisałam coś o terrorystach?

No piszesz że uchodzcy będą narzucali swój tu własny porządek. A nie będą, bo im
więcej różnorodności tym mnie narzucania jedynej prawdy swojej grupy, bo zaraz wkurwi
się i czarnuchów i skośnookich i nawet buddyści zaczną się podpalać.

53. Data: 2015-09-24 22:25:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W całym tym wątku idzie o różnorodność, a obcy tą różnorodność przyniosą, tym samym
tym myślisz że taki katol jak wyjdzie przed kościół i w spazmach nienawiści zachcęcał
, aby Hindusi gwałcili swoje święte krowy....ktoś go posłucha? No nie, pójdzie do
domu i sobie wbije swój krzyż w doniczkę, a nie wszędzie gdzie się tylko da.

54. Data: 2015-09-24 22:26:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-24 o 22:14, glob pisze:
> [...]
>
> Jakimi terrorystami? Gdzie widzisz, że napisałam coś o terrorystach?
>

> No piszesz że uchodzcy będą narzucali swój tu własny porządek.

Jak na razie piszę tylko o TWOICH pragnieniach "wyjebania wszystkich
katoli i przyjęcia w ich miejsce islamistów."
Się chłopie opanuj.

Ewa

55. Data: 2015-09-24 22:33:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

Jak na razie piszę tylko o TWOICH pragnieniach "wyjebania wszystkich
katoli i przyjęcia w ich miejsce islamistów."

Nie, ty tutaj coś zboczonego mnie insynłujesz. Chodzi o to że jak masz żółte, czarne
i białe, to trudno jest narzucać że białe to czysta jedyna prawda, jak jest obecnie.
Różnorodność to brak jedynych prawd, te prawdy wycofują się z przestrzeni publicznej
i tym samym taka religia znika, a jej miejsce zastępuje etyka, bo jest nauką o
religiach świata jakie są, a nie że jedna jest prawdziwa.

56. Data: 2015-09-24 22:48:00

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 24 września 2015 18:28:26 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> l...@g...com

> W usa muslimów jest ok 1%, a problemy zaczynają się
> od 5-10%, gdy muslimów jest 30-40% wtedy jest napiedalanka,
> a przy proporcjach 50-50 jugosławia i czystki.
>

> Pojebie ty całe USA to emigranci

Emigranci - nie, większość to ich potomkowie.

Nie rżnij głupa, mowa o muslimach.

Np. w szwecji jak tu:
https://www.youtube.com/watch?v=Xd2vzCS2I-k&feature=
youtu.be

57. Data: 2015-09-24 22:58:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...com
> [...]
> a przy proporcjach 50-50 jugosławia i czystki.
>

> Pojebie ty całe USA to emigranci

Emigranci - nie, większość to ich potomkowie.

Ameryka składa się z emigrantów czy kiedyś przybyłych czy obecnie, jest to mieszanka
kulturowa, masz chińskie dzielnice, czarne dzielnice, włoskie dzielnice, latynowskie
dzielnice, portorykańców, polaków, żydów, arabów itd . To jest mieszanka która jest
właśnie dzięki takiej różnorodności pchająca Amerykę, bo różnorodność to mnóstwo
świeżych pomysłów. Jak wiem że szwabizmowi trudno to pojąć, ale ameryka to mieszanka
nacji, kultur i pochodzenia, z różnych czasów jak i obecnie przybyłych nielegalnie
czy legalnie.

58. Data: 2015-09-24 23:09:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kryzys związany z uchodźcami. USA przyjmą 10 tys. uchodźców z Syrii

W odpowiedzi na zaostrzający się kryzys związany z uchodźcami prezydent Barack Obama
zalecił administracji przygotowania do przyjęcia w 2016 roku przez USA co najmniej 10
tys. uchodźców z Syrii - poinformował rzecznik Białego Domu Josh Earnest.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kryzys-zwiaza
ny-z-uchodzcami-USA-przyjma-10-tys-uchodzcow-z-Syrii
,wid,17837397,wiadomosc.html?ticaid=115a4f&_ticrsn=3

59. Data: 2015-09-25 09:18:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-24 o 22:33, glob pisze:
> [...]
> katoli i przyjęcia w ich miejsce islamistów."
> Się chłopie opanuj.
>

> Nie, ty tutaj coś zboczonego mnie insynłujesz.

Nic nie insynłuję. Odnoszę się m.in. do tytułu Twojego wątku.

Ewa

60. Data: 2015-09-25 10:05:06

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-24 o 14:37, krys pisze:

> Po pierwsze - Polsce.
> Po drugie, to nie są uchodźcy, tylko imigranci ekonomiczni, nastawieni na
> socjal.
> [...]

no to nie ma się czym przejmować, w Polsce długo nie zabawią :)

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mogą swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczujący. To jest to, co mamy na myśli

Geniusz Religi
Instynkty
Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości