Islam to nienawiść.

1. Data: 2017-06-11 01:28:40

Temat: Islam to nienawiść.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://euroislam.pl/problemem-jest-islamska-nienawi
sc-a-nie-panstwo-islamskie/

https://euroislam.pl/gdyby-media-nie-milczaly-byloby
-inaczej/

2. Data: 2017-06-11 10:28:17

Temat: Re: Islam to nienawiść.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>https

Wskażesz związek z tematyka grupy?

3. Data: 2017-06-11 11:17:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Wskażesz związek z tematyka grupy?

"Pohuj"

4. Data: 2017-06-11 20:18:05

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.2017 um 10:28 schrieb Ghost:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Wskażesz związek z tematyka grupy?

Moze to takie wolanie o pomoc? Przeciez tematyka grupy jest psychologia.
;-) Dodam tylko, ze w Pruszkowie jest szpital zajmujacy sie osobami z
problemami. ;-)
PS. Na pl.soc.polityka i pl.soc.religia, ktore sa bardziej odpowiednie
na dywagacje o religiach bylo troche o tym 23.5.17 pt. "Islam, islam?" Z
cytatami...

Np. groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.religia/8Km_q
WRclYo
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2017-06-14 00:54:52

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A to przeszłaś na islam że tak srasz pod siebie z nienawisci buraku?

6. Data: 2017-06-14 00:58:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> A to przeszłaś na islam że tak srasz pod siebie z nienawisci buraku?

Widzę, że z tobą coraz gorzej.

7. Data: 2017-06-14 01:09:09

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co tu zajrzę to strzelasz rozwolnieniem nienawisci, czyli już przeszłaś na islam, bo
jak to religia nienawiści, to jesteś dokladnym tego przykładem. A tak na marginesie w
bibli jest wiecej nawoływań nienawistnych niż w ich pismach, naukowcy policzyli, wiec
może przejdz na ten islam to się uspokiosz.

8. Data: 2017-06-14 01:13:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Co tu zajrzę

Nie zaglądaj. Bo ci szkodzi. Za którymś razem już cię z klatki nie
wypuszczą.

9. Data: 2017-06-14 01:31:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 01:29:31 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> https://euroislam.pl/problemem-jest-islamska-nienawi
sc-a-nie-panstwo-islamskie/

> https://euroislam.pl/gdyby-media-nie-milczaly-byloby
-inaczej/

W sumie to trochę skomplikowane, bo są dwa różne islamy.

https://wszystkoconajwazniejsze.pl/piotr-ibrahim-kal
was-rozmowa-o-islamie/

http://www.wspolczesna.pl/magazyn/a/piotr-ibrahim-ka
lwas-zawsze-klocilem-sie-z-bogiem-i-samym-soba,10740
946/2/

Pewnie nie będziesz mogła o tym wszystkim z Kalwasem pogadać, ale na naszej
grupie coś tak mi się wydaje, że pewnie Chiron też się na tym zna. Mógłbym
trochę więcej drążyć ten temat swoistej muzułmańskiej schizofrenii, ale
obawiam się, że moja forma podawcza jest za trudna.

10. Data: 2017-06-14 01:47:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> trochę więcej drążyć ten temat swoistej muzułmańskiej schizofrenii, ale
> obawiam się, że moja forma podawcza jest za trudna.

Moje pojmowanie islamu jest proste: niech będzie jak najdalej.

Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.
[GB] Swetró, ratóóój!
Spotkałam ich w Pruszkowie.