Islam to nienawiść.

21. Data: 2017-06-14 09:48:13

Temat: Re: Islam to nienawiść.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 09:12, Ikselka pisze:

> To właśnie miałam na myśli, kiedy niedawno pisałam o polskich muzułmanach
> tatarskich. Ale to nie dotyczy tylko ich. Dotyczy wszystkich muzułmanów w
> Polsce. Wszystkich - bo jednostki odmienne tylko czynią regułę.
> Gdyby jakimś sposobem nagle w Polsce spektakularnie zwiększyła się liczba
> muzułmanów,

To nie zależy od ilości, tylko od radykalizmu, zastraszenia i stopnia
edukacji społeczeństwa.
Przecież widzisz (tylko udajesz, że nie widzisz) co się dzieje w Polsce.

> (nie) chciałabym widzieć, jak nagle "polscy muzułmanie z dziada
> pradziada" biorą w ręce maczety i robią rzeź wołyńską swoim sąsiadom
> katolikom. I wszystkim innym polskim innowiercom, którzy ich dziś też, jak
> katolicy, mają za przyjaciół.
> :-(

Za to chrześcijanie to wzór cnót wszelakich, bo nie mieli maczet tylko
miecze i drewno na rozpałkę.
I nadal do waszych tępych łbów nie dociera w czym tkwi problem...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-06-14 13:18:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> miecze i drewno na rozpałkę.
> I nadal do waszych tępych łbów nie dociera w czym tkwi problem...

W czym tkwi TWÓJ problem - nie musi.

23. Data: 2017-06-14 13:37:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 09:12:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> pradziada" biorą w ręce maczety i robią rzeź wołyńską swoim sąsiadom
> katolikom. I wszystkim innym polskim innowiercom, którzy ich dziś też, jak

Raczej ich znając będą prowadzić szkolenia i załatwiać "aryjskie" (czytaj
muzułmańskie) papiery, gdyby niestety taka sytuacja nastała. Po arabsku można
się nauczyć podstawowych modlitw plus reguły dot. abdestu (obmywań rytualnych)
i halal w kilka dni, a w islamie nikt tobie nie przychodzi do chałupy i nie sprawdza,
co robisz w chałupie. Ważne, żeby na ulicy trzymać pozór. Dlatego
tam pełno alewich, bektaszich, sufich i innych takich...

24. Data: 2017-06-14 13:44:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 13:37:42 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
sprawdza, co robisz w chałupie. Ważne, żeby na ulicy trzymać pozór. Dlatego
> tam pełno alewich, bektaszich, sufich i innych takich...

PS. Tatarzy polscy mówią o sobie, że są sunnitami, a świętują Aszura. To jest
dosyć ciekawe, zwłaszcza, że w szyizmie wolno mówić, że jest się sunnitą,
a nawet oficjalnie wyrzec się islamu, jeżeli miałoby to uchronić przed
nieprzyjemnymi konsekwencjami jak prześladowania. Szyizm ma jednego wroga,
którym jest właśnie fundamentalizm bractwa /salafitów / wahabitówe etc.
Nic więcej nie powiem, ale to IMHO jeszcze jeden powód, żeby wierzyć Tatarom.

25. Data: 2017-06-14 13:50:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> nie sprawdza, co robisz w chałupie. Ważne, żeby na ulicy trzymać pozór. Dlatego
> tam pełno alewich, bektaszich, sufich i innych takich...

Mówiąc o spektakularnym zwiększeniu liczby muzułmanów mam na myśli
ewentualne wpuszczenie do Polski muzułmańskich imigrantów.
Na przykład siłową ich relokację z Niemiec - kiedy tam już nie będą się
mieścić. I cóż z tego, że nad nie stać ba ich utrzymanie. Unia im da, byle
siedzieli mam na karku i robili swoje "POrządki".
A potem to już tylko wystarczy ich oraz przy okazji resztki Polaków
bratnio posprzątać i Polski nie ma. Niemcy doskonale potrafią sprzątać.
Wykazali się nie raz i nie dwa, trenując na Żydach.

26. Data: 2017-06-14 13:50:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nic więcej nie powiem, ale to IMHO jeszcze jeden powód, żeby wierzyć Tatarom.

Może ktoś uwierzy. Ja naiwna nie jestem.

27. Data: 2017-06-14 14:03:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 13:50:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Może ktoś uwierzy. Ja naiwna nie jestem.

W razie przedednia okupacji przez ciapatych sam tobie za darmo chętnie udzielę
takich szkoleń, na zas. "szczepionki". Wyobraź sobie, że moja Babcia uratowała
się przed banderowcami dlatego, że umiała się modlić po ukraińsku.

28. Data: 2017-06-14 14:12:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:03:14 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> takich szkoleń, na zas. "szczepionki". Wyobraź sobie, że moja Babcia uratowała
> się przed banderowcami dlatego, że umiała się modlić po ukraińsku.

PS. Mógłbym już takich udzielać teraz, wyłącznie po kosztach, pod jakąś nazwą
typu "Zakon Sufi" albo coś takiego, zastrzegając, że to nie ma nic wspólnego
z tym, w co naprawdę wierzę.

29. Data: 2017-06-14 14:19:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 13:50:09 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> mieścić. I cóż z tego, że nad nie stać ba ich utrzymanie. Unia im da, byle
> siedzieli mam na karku i robili swoje "POrządki".

Jak będziemy mieć swój konkurencyjny do tamtego cyrk islamski, tj. w stylu
"light" obsadzony przez tzw. Tatarów, to będą mogli nam nagwizdać.
Dlaczego u Ruska wahabizm nie przejdzie? A bo tam mają swoich imamów,
w większości czerwonych albo agentów kgb, gru, specnaz. Proponuję pójście
tą drogą - zrobienie dużego "fake-islamu" w Polsce należącego wyłącznie
do Polaków.

30. Data: 2017-06-14 14:22:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 14:19:52 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> w większości czerwonych albo agentów kgb, gru, specnaz. Proponuję pójście
> tą drogą - zrobienie dużego "fake-islamu" w Polsce należącego wyłącznie

PS. Musi ich być więcej niż tamtych i jakieś obozy szkoleń z martial-arts np.
pentjak-silat też by się przydały.

Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.
[GB] Swetró, ratóóój!