Islam to nienawiść.

61. Data: 2017-06-14 16:20:08

Temat: Re: Islam to nienawiść.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 16:18:01 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Polscy Tatarzy są w porządku. Dzihadyści również nienawidzą lekkiego
> islamu czy Szyitów. Twój sposób nic nie da.
> W polityce zagranicznej właśnie pańśtwa Zachodu powinny wspierać Szyitów
> czyli Iran a nie Arabię Saudyjską , jest dokładnie na odwrót z powodu
> Izraela.

Co ważne Szyici nigdy nie wydali ofensywnego dżihadu.

62. Data: 2017-06-14 16:21:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Teraz to idzie w drugą stronę:
> http://www.rp.pl/Polityka/161219788-Kaczynski-ze-swa
stykami-w-Der-Spiegel.html

> bardziej prawdopodobnie że zislamizowana armia Niemiec będzie robiła
> porządki z "polskimi nazistami".

Niestety napisałeś coś, o czym od dawna myślę. Te 120 tysięcy młodych
muzułmanów, co to im niby "zginęło" i "nie wiadomo, gdzie są"...
Dobrze, że chociaż te amerykańskie bazy są w Polsce.
:-(

63. Data: 2017-06-14 16:22:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 16:19, Ikselka pisze:

> Ja się nie zastanawiam.

:):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2017-06-14 16:23:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> jeszcze nie mam 18 lat i podpisała za mnie volkslistę. Na tej podstawie
> zwolniono mnie z obozu.
> Po upływie roku chłopca powołano do wojska. Zjawił się u księdza w
> mundurze niemieckiego żołnierza, narzekając na swój los.
> Pewnego dnia do zakrystii przyszła zapłakana matka i pokazała wikaremu
> telegram, że syn zginął na
> froncie za Wodza, Naród i Ojczyznę - bo takiej formułki używano.
> - Proszę księdza, to już wolałabym, żeby zginął w Oświęcimiu!
> Wiedziałabym przynajmniej, gdzie
> zginął, gdzie jest jego grób. Wiedziałabym za co zginął.

Taki to ludzki chwast...

65. Data: 2017-06-14 16:25:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 16:21, Ikselka pisze:
> [...]
> muzułmanów, co to im niby "zginęło" i "nie wiadomo, gdzie są"...
> Dobrze, że chociaż te amerykańskie bazy są w Polsce.
http://newsweb.pl/2016/08/09/merkel-nasze-wojska-mus
za-byc-obecne-w-polsce-to-koniecznosc/#

nie wiem na ile wiarygodna strona, ale jak alarmowałem na ten temat, to
były reakcje "dobrze, wojska niemieckie NATO odstraszą Putina"

66. Data: 2017-06-14 16:27:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> przeprowadzić taką akcję, dopóki ICH tam spora grupa nie najdzie.
> Skoro inni stosują wojnę hybrydową i metody agenturalne, dlaczego nie mamy

Bo nie mamy tego w naturze.
Poza tym - muzułmanom (czy raczej Niemcom) nie chodzi o nas, tylko o nasze
terytorium - BEZ NAS. Więc czyśmy katolicy, czy muzułmanie, czy wyznawcy
zielonej czterolistnej koniczynki - celem jest opróżnienie terytoriów dla
radykalnego islamu.
Jedynym sposobem obrony, uchronienia się i walki z radykalnym islamem jest
równoczesne zradykalizowanie chrześcijaństwa.

67. Data: 2017-06-14 16:29:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Na to trzeba nałożyć to, że przynajmniej za komuny młodzież nie chciała
> czytać lektur ale czytała książki nie będące lekturami. Teraz może się
> to trochę zmieniło. Ale przedtem była nienawiść do systemu jeszcze od
> czasów zaborów.
> Aby to się zmieniło, szkoły powinny być prywatne aby nie kojarzyły się z
> systemem.

Nie mogą być tylko prywatne, kiedy jest obowiązek szkolny.

68. Data: 2017-06-14 16:31:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
>
> nie wiem na ile wiarygodna strona, ale jak alarmowałem na ten temat, to
> były reakcje "dobrze, wojska niemieckie NATO odstraszą Putina"

Niedoczekanie.
O ile wiem, jest jakaś niemiecka jednostka przygraniczna w Szczecińskiem
czy coś.

69. Data: 2017-06-14 19:35:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 16:28:04 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> Jedynym sposobem obrony, uchronienia się i walki z radykalnym islamem jest
> równoczesne zradykalizowanie chrześcijaństwa.

Po pierwsze: Islam już raz był rozpierniczony od środka.
To zawsze jakieś 100 lat do przodu.

Po drugie: jak większość pałuje mniejszość, to jest rasizm albo totalitaryzm.
A jak mniejszość pałuje mniejszość, to nikt nie przeszkadza, mieści się to
w kanonach poprawności politycznej. Więc albo zróbmy sztuczną mniejszość, albo
sprowadźmy mniejszość, która mniejszości da zdrowo w pały po piętach.

Po trzecie: u nas jest to w naturze jak najbardziej. Czy ominęłaś w lekturach
szkolnych książeczkę pt. Konrad Wallenrod?

70. Data: 2017-06-14 19:39:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 19:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
> książeczkę pt. Konrad Wallenrod?

wredny typ

Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.