Re: Islandzki holokaust downów

Data: 2017-08-22 05:56:45
Temat: Re: Islandzki holokaust downów
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> No to już zależy od wielu czynników. Na ten przykład: od wieku tego
> człowieka. No bo zgodzisz się chyba, że 5 letnie dziecko powinno
> mieć zakaz picia alkoholu czy uprawiania seksu.

W obecnym modelu relacji między osobnikami męskim i żeńskim nie ma
partnerstwa gdyż istnieje nierówność i uzależnianie/podporządkowanie
psychiczne osobnika męskiego osobnikowi żeńskiemu. Do realizacji tego
celu (podporządkowania, ujarzmienia partnera) osobnik żeński używa swej
pasywnej seksualności uzależniając się równocześnie fizycznie od
osobnika męskiego. Osobnik męski chce się z tych pęt uwolnić i
(nad)używa siły fizycznej przeciwstawiając ją agresji psychicznej
osobnika żeńskiego. Ale również osobnik żeński chce się uwolnić od
uzależniających go pęt prostytucji i dąży równocześnie do pozbycia się
uzależnienia. Stąd rodzi się podświadoma walka obojga płci o wyzwolenie.
I tego dziecko istotnie nie powinno się uczyć gdyż oznacza to wdrażanie
do przemocy psychicznej i fizycznej stosownie do płci dziecka. Dziecko
powinno się uczyć od rodziców dobrowolnego partnerstwa a nie
niewolnictwa i uzależniania. Stąd, na tym etapie rozwoju społecznego,
zakaz jest wskazany i konieczny gdyż z jednej strony zapobiega
gwałtownej destrukcji a z drugiej wzmaga podświadome poszukiwanie drogi
wyjścia z pułapki przemocy. Ucieczka od poszukiwania drogi wyjścia i
pozostawanie w stanie pozornej symbiozy z przemocą nie oznacza
rozwiązania problemu lecz pełzające podążanie ku samozagładzie danej
formy Życia (Bytu) w celu zrewidowania (zreformowania) zachowań by
wreszcie przełamać niemoc i przez poznanie uwolnić się przemocy i
zakończyć ewolucję Świadomości. Osiągnięcie Pełni Wiedzy oznacza
zakończenie ewolucji i przejście systemu w stan permanentnie stabilny w
przeciwieństwie do niestabilności towarzyszącej ewolucji. Warunkiem
wyjścia z kwadratury koła przemocy jest więc pełne poznanie zachowań
Stwórcy (Świadomości) przez Jego potomstwo, a szczególnym obszarem
poznania ważnym z punktu widzenia trwania Życia są zachowania seksualne
Stwórcy, czyli zespolenia męski-żeński, obserwowane i naśladowane przez
potomstwo.

Co pytania o alkohol to myślę, że był to z Twojej strony niewybredny
żarcik..?

> Takich ograniczeń - bardzo potrzebnych do istnienia społeczeństwa -
> jest wiele.

Każde ograniczenie poznawcze to napęd ewolucji i potencjał zagłady formy
Życia, która - kierując się wstydem i Tradycją - nie potrafiła uwolnić
się od tego ograniczenia (zakazu).

> No i dlaczego niby miałaby być równość - i co ona rzeczywiście
> oznacza?

Przekazanie przez Stwórcę kompletu (continuum) Wiedzy potomkowi w drodze
doświadczenia (inicjacja do Wiedzy, inicjacja do wolności, etc.)
ponieważ u8czymy się tylko i wyłącznie przez doświadczenie. A ponieważ
najchętniej (najłatwiej, najszybciej, najpewniej) pobieramy Wiedzę od
autorytetów więc nie wolno tego procesu ograniczać zakazami, gdyż każdy
zakaz oznacza niepewność (niekompletność) Wiedzy i brak zachęty lub
wręcz unikanie odpowiedzialności za decyzje, które musimy w życiu
podejmować. Dalej już droga prosta do przerzucania odpowiedzialności na
kogoś innego za pomocą najskuteczniejszych środków przymusu: dla kobiety
takim środkiem oddziaływania na mężczyznę jest seks i manipulacja
dokonywana za jego pomocą, a dla mężczyzny siła fizyczna i ekonomiczna.
W pierwszym przypadku (kobieta) rodzi się prostytucja a w drugim
(mężczyzna) sutenerstwo.

Natomiast równość "przez Pełną Wiedzę" otrzymaną od autorytetu Stwórcy
oznacza wyzwolenie się od tych patologii i sięgnięcie po prawdziwą,
wszechogarniającą MIŁóŚĆ, której teraz nam brakuje.

> Przecież w przyrodzie nie występuje?

Że równość w przyrodzie nie występuje wcale nie oznacza, że nie jest ona
CELEM działania Stwórcy, który poprzez ewolucję form Życia (Bytu)
poszukuje pełnej samoświadomości, pełnej wiedzy o samym sobie oraz
formuły (sposobu) przekazywania tej wiedzy potomstwu. Bo chociaż mogłoby
się wydawać, że następstwem osiągnięcia przez Stwórcę pełni samowiedzy i
stanu permanentnie stabilnego może się stać zatrzymanie prokreacji to
jednak nikt nie zabroni Stwórcy kontynuowania reprodukcji, która będzie
wówczas już tylko przejawem działania Jego Wolnej Woli. Wolna Wola jest
atrybutem Wolności, Równości i Braterstwa natomiast jej brak to atrybut
niewolnictwa, uzależnienia i podporządkowania.

> -- Chiron

LeoTar Gnostyk