Iza Wójcik -Irysy?

1. Data: 2005-07-17 08:30:04

Temat: Iza Wójcik -Irysy?
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sprawa jeszcze aktualna?
Anka

2. Data: 2005-07-17 08:59:37

Temat: Re: Iza Wójcik -Irysy?
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sprawa jeszcze aktualna?
> Anka

Juz nie, ale jesli jest taka potrzeba, to moge jeszcze ich troche wykopac
( z innego miejsca), chociaz nie beda to juz takie ilosci ;-)).

Iza Wójcik

3. Data: 2005-07-17 11:26:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sprawa jeszcze aktualna?
> Anka

Ale u mnie jeszcze są do wysępienia :-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-07-17 19:33:36

Temat: Odp: Iza Wójcik -Irysy?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale u mnie jeszcze są do wysępienia :-)

Bez nazw odmian, ale też co nie co miałabym...
Pozdrav. Rene

5. Data: 2005-07-17 20:02:45

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez nazw odmian, ale też co nie co miałabym...
> Pozdrav. Rene

A jakie masz te iryski syberyjskie, chodzi mi o kolor kwiatów, liści i
wysokość skoro nie możesz zastrzelić nazwą odmiany ? Chciałabym mieć
jakiegoś różowego lub białego no i jakiegoś z varegatowymi liści ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: A jak tam "moje" gipsówki się czują ?

6. Data: 2005-07-17 20:23:28

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości

> Juz nie, ale jesli jest taka potrzeba, to moge jeszcze ich troche wykopac
> ( z innego miejsca), chociaz nie beda to juz takie ilosci ;-)).

bliziutko od Krakowa, a miałyby się zmarnować...;). Własnych też mam kilka
dorodnych kępek
Anka

7. Data: 2005-07-17 20:25:00

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ale u mnie jeszcze są do wysępienia :-)

Serdecznie dziękuję. Powściągnę swoje łakomstwo.
pozdrówko
Anka

8. Data: 2005-07-17 20:27:21

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym mieć
> jakiegoś różowego lub białego no i jakiegoś z varegatowymi liści ;-)

W życiu nie widziałam różowego lub białego sybiraka. Ani variegaty.
Variegata to są bródkowe irysy.
pozdr.
Anka

9. Data: 2005-07-17 20:40:30

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2005 22:02:45 +0200, Miłka napisał(a):

> A jakie masz te iryski syberyjskie, chodzi mi o kolor kwiatów, liści i
> wysokość skoro nie możesz zastrzelić nazwą odmiany ? Chciałabym mieć
> jakiegoś różowego lub białego no i jakiegoś z varegatowymi liści ;-)

Te niestety wolniej się rozrastają.
Ale Ewa Sz. kupowała mi we Wrocławiu wiosną w takich woreczkach torfowych,
ryzyko jest ale drogie nie były (ok 5 zł o ile dobrze pamiętam). Od tego
samego producenta kupowałam liliowce, odmiany się zgadzają, więc jest
szansa że irysy też. Bywają też w centrach ogrodniczych, ale coś mi się
zdaje że bez kwiatów to ja nic nie kupię;( To był ten jakiś Junior - czy Ty
czasem host nie kupowałaś?

Właśnie po kolei kwitną moje liliowce, kupowane w różnych szkółkach i w
sumie na kilka odmian jedna tylko pasuje. Nie wiem, jakiś pech albo totalna
ignorancja sprzedawców.

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2005-07-17 20:53:35

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W życiu nie widziałam różowego lub białego sybiraka. Ani variegaty.
> Variegata to są bródkowe irysy.
> pozdr.
> Anka

Sądzisz że Wiesia opisy do TaBazy wyssała z palca lub z bajek o złym
ogrodniku ???

Serdecznie Miłka

krokosmia
Jukka