JESZCZE 7

11. Data: 2006-10-13 08:31:36

Temat: Re: JESZCZE 7
Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> wrote in message
news:egnbc5$b78$2@inews.gazeta.pl...

> Albo je wrzucisz do gara, osolisz i przyprawisz, albo idz plakac gdzie
> indziej, bo to ntg
>
> sorry za hardcore

Słaby z ciebie dowcipas, co mam zrobić skoro nie rozmawia ze mną, a czytuje
tę grupę?

Dla mnie każde dziecko drogie i nie pozwoliłbym sobie naigrawać się z
tragedii ludzi doprowadzonych do rozpaczy skutkami "prywatyzacji" ...

12. Data: 2006-10-13 09:01:49

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dolby" <p...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Sugerujesz złe prowadzenie się kobiety porównując ją do czegoś, w co można
wdepnąć?

13. Data: 2006-10-13 09:01:53

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

wiadomości

> Męski pogląd - kobieta to warsztat, na którym mężczyzna wykonuje swoje
> dzieła.
> I na szczęście - są badania DNA - skończyły się oszustwa sądowe polegające
> na tylko na badaniu krwi...
> Inna sprawa - znam przypadek - młody chłopak wziął sobie za żonę kobietę z
> dwojgiem dzieci - każde od innego ojca, dorobił jej swoje i wszystkie
> wychował jakby były jego.
> Czy według ciebie głupi był?

Rada - czytaj ze zrozumieniem... a potem sie wymadrzaj
Wiem wiem przychodzi Ci to z rudem ale... sprobuj chociaz... to nie boli...

14. Data: 2006-10-13 09:02:26

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slaby z Ciebie mozgowiec. Skoro nie chce rozmawiac, to nie rozmawia. Tak
> samo jak my nie chcemy czytac wynurzen chorego goscia - z dnia na dzien
> wystawiasz sobie coraz gorsze swiadectwo. Nie dziw sie ze rozsądne kobiety
> Cie unikaja

Widziałes rozsądną kobietę?

15. Data: 2006-10-13 09:25:44

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):
> A z czego ten idiotyczny wywód? Wystarczy włączyć dowolny kanał w TVP...

czytując tę grupę sporadycznie natrafiając na wypowiedzi Twe miałam Cię za
człeka inteligentnego, może nieco zadziornego (ci, ktorzy Tobie odpowiadali
pewnie tez mieli nadzieję na takiego Ciebie)- czy mógłbyś wrócić do takiej
własnie wersji?

BTW kobiet: skoro tak Ci z nami żle, przerzuć sie na facetów (albo
zwierzątka) - tak czy siak, to NTG.

Jeśli jednak wolałbyś stać przy boku matki Twego dziecka wiedz, że kobieta
chce mieć faceta- silnego, bedącego dla niej i dziecka podporą, a nie jakąś
niezrównoważoną (sorki, ale tak Twe posty wyglądają), rozmemłaną memeję,
którą razem z dzidzią będzie prowadzać do żłobka.

h.

16. Data: 2006-10-13 09:53:18

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2006-10-13 10:23:27

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dolby" <p...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Cienkie, ja nie wpycham, tylko wsuwam... Pewnie nie zrozumiesz na czym
polega różnica, ale to dlatego, że napletek ci już nie odrośnie...

18. Data: 2006-10-13 10:29:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2006-10-13 11:11:01

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

Moje wnioski zostawiam sobie, a napisałem tobie ku nauce.

20. Data: 2006-10-13 11:39:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> [...]
> niezrównoważoną (sorki, ale tak Twe posty wyglądają), rozmemłaną memeję,
> którą razem z dzidzią będzie prowadzać do żłobka.

He..he, babska logika... Nie sądź po pozorach lub odzieniu, a nawet po
siwej brodzie...
))))

He..he
efektowne ciasto poszukiwane