Re: JP2 o Jaruzelskim

Data: 2018-04-23 10:41:42
Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 09:05:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Skoro JPII Jaruzelskiego szanował, to musieli obaj wiedzieć o czymś, o czym
> nikt poza nimi dwoma nie wie - i ja wierzę JPII, a nie Tobie. Sorry :-)
>
> --
> XL

mozesz Ikselkus wierzsyyc w co chcesz:)
nawet w slowa pacierza, ktore zwracaja sie wprost do Boga:
"i nie wodz nas na pokuszenie" - tak samo prawdziwe, jakby ktos Tobie
zarzucal: nie zabijaj swego dziecka.

doprawdy bardzo piękna wykładnia twych uczuć, jak i istoty Dobrego Boga Ojca.

pozdrawiam,
jacek