Re: JP2 o Jaruzelskim

Data: 2018-04-26 08:59:15
Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: Kviat

W dniu 2018-04-25 o 22:26, i...@g...pl pisze:

> Przyjrzyj się w niedziele i święta okolicy najbliższego kościoła katolickiego.
> Lokalnie.

Mam dwa w zasięgu wzroku, żaden dzwonami nie napierdala.
Zgadnij dlaczego? :)

> Automat ma dużo wolnego czasu.

Ludzie modlą się do automatu. To nawet zabawne :)

> 4-5 minut dzwonienia (tak długo tylko przy największych świętach, ślubach,
pogrzebach, procesjach oraz na sumę) to (przyjmując szybsze wtedy bicie dzwonów, bo
około 1 (lub część) uderzenie na sekundę, to daje w porywach 5*60sek=300 uderzeń.

Nie masz się czym chwalić.

> Aaaa, to ty mieszkasz przy moim kościele! Miło, że się odzywasz, bo już kogoś
innego posądziłam o popieprzony łeb.

Aaaa, to fajnie, że znowu masz urojenia, ale tym też nie musisz się chwalić.

> Jednej niemieckiej rodzinie (w Niemczech)

Urzekła mnie ta twoja historia.

> Nasz kraj też jest wolny.

Znowu używasz słowa, którego znaczenia nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr