Re: Ja TEŻ w sprawie samobójstwa

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ja TEŻ w sprawie samobójstwa
Date: Thu, 21 Nov 2002 12:45:32 +0100

"Qwax" w news:5893-1037871724@213.17.138.62 napisał(a):

> Ilu z szanownych dyskutantów przekroczyło tę granicę?

Mysle, ze nie znajdziesz takiego czlowieka ani na grupie, ani poza nia.
IMHO bowiem osoba, ktora ma takie podejscie rozegra to w ten sposob, ze
pierwsza proba przekroczenia granicy bedzie ostatnia. Jest szansa
odratowac kogos kto dziala w afekcie. Taka osoba bowiem lapie za zyletke,
sznurek, skacze z jakiejs wysokosci... nic poza tym sie nie liczy. Ktos
kto podchodzi do tego na chlodno dokladnie to zaplanuje. Taka osoba zdaje
sobie sprawe, ze ktos moze wejsc do pokoju nim sie wykrwawi, ze ktos
przypadkowo pojawi sie na strychu lub w piwnicy gdzie rozwiesilo sie
sznur, ze ktos moze spacerowac brzegiem rzeki i tak sie sklada, ze
doskonale plywa...

pozdrawiam
Greg