Re: Jabłka i inne owoce a kalorie

From: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jabłka i inne owoce a kalorie
Date: Fri, 5 May 2006 08:57:57 +0200

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e3d9b1$9ik$1@inews.gazeta.pl...

> Masz jakis ukryty cel w tym, by wprowadzac ludzi w blad opowiadajac
> niesprawdzone teoryjki? Tycie to odkladanie energii na zapas; byloby
> katastrofalnym w skutkach bledem ewolucji, gdyby organizmy nie byly w
> stanie tworzyc zapasow energetycznych ze wszelkich dostepnych zasobow
> pokarmowych, a wiec i tluszczow, i bialek i weglowodanow.

Dziwnym trafem, drapieżniki żyjące w naturze i jedzące wyłacznie mięso i
tłuszcz upolowanych ofiar, są chude ;) a taki Niedźwiedź np. musi się na
zime utuczyc i co robi ?? zagryza wszystko jagodami ;) ( wiem wiem owoce są
pyszne i zdrowe )

> A jakie znaczenie maja twoje osobiste (mniej lub bardziej)
> doswiadczenia? Moje sa np. takie, ze nijak nie moge utyc od jedzenia
> weglowodanow,

Spokojnie ;) jeszcze wszystko przed tobą ;)

a znane mi sa rownoczesnie przypadki ludzi na dietach
> niskoweglowodanowych-wysokotluszczowych (dokladnie chodzi o diete na
> "o"), ktorzy musza sie... odchudzac. Czyje doswiadczenia sa lepsze,
> czyje sa ostatecznym dowodem?

Musisz troche rozwinąć temat ;) powiedzieć np. jak długo taka osoba żyła
wcześniej i jakiej nadwagi się dorobiła zanim zaczęła stosować dietę "o"

--
oczywiscie przy opisie wynikow nalezy uwzgledniac metodologie. metodologii
innej nie moglo byc inaczej nalezaloby zalozyc okreslony poziom opadow