Jabłoń Oliwka Żółta

11. Data: 2016-08-31 18:23:06

Temat: Re: Jabłoń Oliwka Żółta
Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-29 o 14:01, Ikselka pisze:
> ...czyli popularna Papierówka.
> Kilka lat temu kupiłam 4 sztuki (niestety już nie pamiętam gdzie, bo bym...
> whhhh), przy czym zostałam nacięta, bo okazały się to odmiany plantacyjne,
> te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
> owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.
> Moje zadbane, chodziliśmy koło nich trzy lata jak koło jajka. I nic. Patyki
> takie, z kilkoma drobnymi owockami.
> Wyrwę to w cholerę zaraz.
>
> Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?
http://www.pnos.pl/?d=w&g=43
Tu kupowałem śliwki Renklody ale młode bo mają dopiero 2 lata ale po 3
owoce miały
Jabłka Oliwki /żółte/ - mam jedną jabłąnkę ale rodzi że ho ho ;) 30
jabłek - liczone
Agresty szt. 2 pienne - zmarniały po 5 latach do zera.
A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat

12. Data: 2016-08-31 18:31:05

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-31 o 18:23, Crimi pisze:

> [...]
> A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
> Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat

Największy problem jest w tym że mam dwoje dzieci i nie ma mi kto pomóc.
Myślę i dochodzę do wniosku że najlepiej było by mieć 8 dzieci ;)
(głupawy uśmiszek)

13. Data: 2016-08-31 18:34:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Aug 2016 18:10:36 +0200, Crimi napisał(a):

> ==================
> Ja bym To Gospodarstwo od Ciebie Ikselka kupił ...

Jeszcze się na tamten świat nie wybieram, choć moje "nie mam już czasu"
zabrzmiało może cokolwiek tragicznie :-)
Napisz na priv, pogadamy "w temacie" :-)

14. Data: 2016-08-31 18:38:27

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IX-ka, napisz do mnie na adres r...@w...pl

15. Data: 2016-08-31 18:45:23

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-31 o 18:34, Ikselka pisze:

> Jeszcze się na tamten świat nie wybieram, choć moje "nie mam już czasu"
> zabrzmiało może cokolwiek tragicznie :-)
> Napisz na priv, pogadamy "w temacie" :-)

-----------------ja też się nie wybieram na tamten świat a miałbym
świetną działkę do sprzedaŻy

16. Data: 2016-08-31 19:24:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Aug 2016 18:23:06 +0200, Crimi napisał(a):

> [...]
> A`propos Agrestu to moja babcia mówiła że on był od zawsze.
> Teraz wiem że od zawszwe to znaczy spokojnie ze 20 lat

Dzięki za namiary. Znalazłam i zamówiłam tu:
http://cur.pl/gospodarstwo/owocowe/

17. Data: 2016-08-31 19:25:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Aug 2016 18:31:05 +0200, Crimi napisał(a):

> Największy problem jest w tym że mam dwoje dzieci i nie ma mi kto pomóc.
> Myślę i dochodzę do wniosku że najlepiej było by mieć 8 dzieci ;)
> (głupawy uśmiszek)

Dostałbyś wtedy 4000+ i wynająłbyś pomoc :-)

18. Data: 2016-09-02 00:48:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Aug 2016 13:39:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ale nic z tego - do tej pory się nie odezwali, natomiast otrzymałam
> sztampowy mail reklamowy od nich. Istna bezczelność!

Nadal milczenie.

19. Data: 2016-09-03 23:04:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Sep 2016 00:48:11 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nadal milczenie.

Takoż.
Myślę, że wątek można w tym miejscu zakończyć.
:-/

rzadcy goście
Powidła z węgierek
10 minut!