Staw a problem z z zatykającą się pompą

1. Data: 2016-09-07 11:33:52

Temat: Staw a problem z z zatykającą się pompą
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co można zrobić by pompa zasysająca wodę do filtra się nie zatykała glonami?
Codziennie woda praktycznie przestaje przepływać przez filtr ponieważ gąbka
pompy się zatyka. Codziennie trzeba wyjmować pompę i czyścić gąbkę.

Jak temu zaradzić?

Producent zalecił mi wyciągnąć gąbkę. jednak czy to bezpieczne jest dla
pompy?

2. Data: 2016-09-07 19:27:41

Temat: Re: Staw a problem z z zatykającą się pompą
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2016 o 11:33, rageofhonor pisze:
> [...]
>
> Jak temu zaradzić?
>
> Producent zalecił mi wyciągnąć gąbkę. jednak czy to bezpieczne jest dla
Wstawić po drodze jakiś większy filtr łatwiejszy w czyszczeniu.

Jabłoń Oliwka Żółta
rzadcy goście
Powidła z węgierek
10 minut!