Jabłoń Oliwka Żółta

1. Data: 2016-08-29 14:01:36

Temat: Jabłoń Oliwka Żółta
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...czyli popularna Papierówka.
Kilka lat temu kupiłam 4 sztuki (niestety już nie pamiętam gdzie, bo bym...
whhhh), przy czym zostałam nacięta, bo okazały się to odmiany plantacyjne,
te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.
Moje zadbane, chodziliśmy koło nich trzy lata jak koło jajka. I nic. Patyki
takie, z kilkoma drobnymi owockami.
Wyrwę to w cholerę zaraz.

Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?

2. Data: 2016-08-29 22:06:13

Temat: Re: Jabłoń Oliwka Żółta
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2016 o 14:01, Ikselka pisze:
> [...]
> Wyrwę to w cholerę zaraz.
>
> Pytanie: gdzie kupić porządną odmianę Oliwki Żółtej do przydomowego sadku?

Jesli owoc dobry z tych Twoich to mozesz je przeszczepic na podkladke o
mocniejszym wzroscie.

3. Data: 2016-08-29 22:54:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:06:13 +0200, tomek napisał(a):

> Jesli owoc dobry z tych Twoich to mozesz je przeszczepic na podkladke o
> mocniejszym wzroscie.

Dzięki za radę, ale niestety nie skorzystam, bo po pierwsze - owoce do kitu
("z kilkoma drobnymi owockami") i w ogóle poza kolorem to absolutnie nie
to, co znam z dwóch sporych i pięknie owocujących drzewek tej odmiany
posiadanych niegdyś, a wyciętych z powodu raka bakteryjnego; a po drugie -
nie mam 30 lat, tylko 56 i dlatego nie mam już czasu na czekanie, aż szczep
się przyjmie, urośnie, zacznie owocować i to w znaczących ilościach. Chcę
mieć owoce za dwa-trzy lata, a za 5 lat w ilości pozwalającej zaopatrzyć
moje gospodarstwo domowe w surowiec na przetwory :-)

4. Data: 2016-08-29 23:01:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Aug 2016 14:01:36 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> te mikrodrzewka, które w ogóle nie rosną, tylko pozostają w formie patyka z
> owocami, po czym po paru latach się je kosi, ścina i sadzi nowe.

Proszę Państwa, otóż nie ma to jak internet - znalazłam w poczcie maile z
potwierdzeniem zamówienia z 2013 roku - jabłonki kupiłam w SADOWNICZY.PL

Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!

5. Data: 2016-08-29 23:07:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Aug 2016 23:01:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> Proszę Państwa, otóż nie ma to jak internet - znalazłam w poczcie maile z
> potwierdzeniem zamówienia z 2013 roku - jabłonki kupiłam w SADOWNICZY.PL

Prosze spojrzeć w opis: "Siła wzrostu: _INTENSYWNA_" !!!
http://www.sadowniczy.pl/product-pol-10336-Jablon-Ol
iwka-Zolta-Papierowka-START-PACK.html

> Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!

Zmarnowane 3 lata "zachodu" i nadziei, 3 lata CZASU i stówa w plecy. I
muszę zaczynać od początku, przy czym pewnie znów mi ktoś wciśnie
plantacyjne karzełki.

6. Data: 2016-08-30 10:27:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 23:07:54 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> Zmarnowane 3 lata "zachodu" i nadziei, 3 lata CZASU i stówa w plecy. I
> muszę zaczynać od początku, przy czym pewnie znów mi ktoś wciśnie

A może napisz do nich załączając zdjęcie?
Może im się pomyliło przypakowaniu, może przyślą coś w zamian?

Jak się wypną to daj znać, wtedy będzie można ich potępić, ale najpierw dałbym szansę
na wyjście z twarzą...

7. Data: 2016-08-30 13:04:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com napisał:

> A może napisz do nich załączając zdjęcie?
> Może im się pomyliło przypakowaniu, może przyślą coś w zamian?

Robienie zdjęć i pisanie maili jest dla mięczaków. Twardziele mają
do tego Usenet.

> Jak się wypną to daj znać, wtedy będzie można ich potępić,
> ale najpierw dałbym szansę na wyjście z twarzą...

Wyjście z twarzą... "Jak ja nie mam, to niech inni też nie mają".
Wieloletnie obserwacje potwierdzają, że to jest ten przypadek.

--
Jarek

8. Data: 2016-08-31 13:39:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Aug 2016 01:27:08 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

iwka-Zolta-Papierowka-START-PACK.html

> A może napisz do nich załączając zdjęcie?
> Może im się pomyliło przypakowaniu, może przyślą coś w zamian?

Nie uwierzę już. Mam znowu ryzykować 3 lata? O nie.

> Jak się wypną to daj znać, wtedy będzie można ich potępić, ale najpierw dałbym
szansę na wyjście z twarzą...

Przedwczoraj napisałam mail, podałam datę i nr zamówienia i że podeślę
zdjęcia w każdej chwili na żądanie. Bo jabłonki JESZCZE u mnie są. I chyba
poczekają na dalszy rozwój wypadków, w razie nieprzewidzianych, hmmm,
okoliczności.
Ale nic z tego - do tej pory się nie odezwali, natomiast otrzymałam
sztampowy mail reklamowy od nich. Istna bezczelność!

9. Data: 2016-08-31 13:40:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Aug 2016 13:04:58 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Robienie zdjęć i pisanie maili jest dla mięczaków. Twardziele mają
> do tego Usenet.

To widać na Twoim przykładzie.

10. Data: 2016-08-31 18:10:36

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-29 o 22:54, Ikselka pisze:
> a po drugie -
> nie mam 30 lat, tylko 56 i dlatego nie mam już czasu na czekanie, aż s
Ja bym To Gospodarstwo od Ciebie Ikselka kupił ...

rzadcy goście
Powidła z węgierek
10 minut!
Dzikie wino, ratunku!