Re: Jabłoń- jakaś choroba?

Subject: Re: Jabłoń- jakaś choroba?
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Krycha <k...@p...onet.pl>
Date: Mon, 18 Nov 2019 21:45:00 +0100

W dniu 17.11.2019 o 21:43, Dirko pisze:

>     Hejka. Mnie to wygląda na gorzką plamistość podskórną jabłoni.
> Chore drzewa należy opryskiwać preparatami CaCl2 w stężeniu 0,5-0,8%
> nawet 8 razy w roku.
>     Pozdrawiam jak dawniej Ja...cki

8 razy w sezonie! Jak przeliczy się drzewa plus innego rodzaju opryski,
i jeszcze wpasuje sie te prace w odpowiednie warunki pogodowe (nie:
przed deszczem, w trakcie deszczu, podczas wietrznej pogody, w słońcu
oraz tylko rano lub wieczorem), to przez cały sezon tylko opryski, a
resztę prac robią krasnoludki. :-(
W domu gosposia gotuje, sprząta, trzepie dywany, pierze, prasuje oraz
robi przetwory. :-D

Pozdrawiam Krycha.