Jajka faszerowane

1. Data: 2001-04-04 21:29:11

Temat: Jajka faszerowane
Od: "Dmoch" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z obietnica, przepis na jajka faszerowane jest juz dostepny na
stronie:
http://www.ewazaprasza.com.pl
4katy / kucharz

Jest tak latwy, ze nawet mi nie stwarza wiekszych problemow:)
--
Pozdrawiam:

Łukasz Dmochowski

d...@e...com.pl
UIN# 30835352
GG# 222028
http://www.ewazaprasza.com.pl

1. Data: 2001-04-05 08:13:46

Temat: Re: Jajka faszerowane
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dmoch" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.ewazaprasza.com.pl
> 4katy / kucharz
>
> Jest tak latwy, ze nawet mi nie stwarza wiekszych problemow:)

I naprawdę nie dodajesz surowego jajka do farszu żeby się zlepiło?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-05 08:52:13

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dmoch <d...@e...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> [...]
> http://www.ewazaprasza.com.pl
> 4katy / kucharz
>
> Jest tak latwy, ze nawet mi nie stwarza wiekszych problemow:)

Powaznie? A ja wlasnie mam problem... jak zrozumiec ten fragment:
"Tak przygotowanym farszem wypełnić puste skorupki, obsypać bułką
tartą i podsmażyć na maśle." ?

Naprawde proponujesz podsmazac skorupki jajek na masle? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-04-05 08:56:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał...

> [...]
> tartą i podsmażyć na maśle." ?
>
> Naprawde proponujesz podsmazac skorupki jajek na masle? ;-)

Lilla polówki skorupek - takie łódeczki wypełniamy farszem i smażymy tylko z
tej strony co jest farsz - nie przewracamy... a przynajmniej ja tak robię, a
jak Ewa?
Bułka też posypuję tylko od strony farszu...

1. Data: 2001-04-05 09:09:00

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:

> Lilla polówki skorupek - takie łódeczki wypełniamy farszem i smażymy
> tylko z tej strony co jest farsz - nie przewracamy... a przynajmniej ja tak
> robię, a jak Ewa?

Dzieki za wyjasnienie - teraz wszystko jest jasne :)

Lilla

1. Data: 2001-04-05 14:17:27

Od: "Dmoch" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki za wyjasnienie - teraz wszystko jest jasne :)
>
> Lilla

Dokladnie tak:
Polowki wypelnione farszem (bez surowego jajka) klade spodem na talez, na
ktorym jest bulka tarta - w ten sposob sie dokladnie oblepia i ta strona
smaze na masle.
I juz:))
Jest to jedno z niwielu dan, ktore przygotowuje w domu ja - inne bym pewnie
schrzanil:))

--
Pozdrawiam:

Łukasz Dmochowski

d...@e...com.pl
UIN# 30835352
GG# 222028
http://www.ewazaprasza.com.pl
http://www.dmoch.prv.pl

1. Data: 2001-04-06 05:26:58

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smaze na masle.
> I juz:))
> Jest to jedno z niwielu dan, ktore przygotowuje w domu ja - inne bym

Rzeczywiscie, danie proste i smaczne. Wczoraj przed generalnym Wielkanocnym
"wystepem" zrobilam to jajeczko. Jajka wcale nie trzeba klasc na talerzyk,
ale wystarczy trzymajac polowke posypac tarta bulka.
Jest tak smaczne, ze mozna je jesc, jesc i jeszcze raz jesc .......... ile
wlasciwie mozna ich zjesc aby sie najesc?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-06 15:55:22

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

| Jest tak smaczne, ze mozna je jesc, jesc i jeszcze raz jesc .......... ile
| wlasciwie mozna ich zjesc aby sie najesc?

Zeby się najeść wystarczy zjeść o wiele mniej, niż by się chciało... :-)

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-04-07 05:54:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Apr 2001 17:55:22 +0200, Konrad Brywczy?ski
<b...@w...pdi.net> wrote:

>U?ytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

>Zeby si? naje?? wystarczy zje?? o wiele mniej, ni? by si? chcia?o... :-)

oj, prawda, jaja (nawet faszerowane) sa zdradiwie sytne. Nie na
darmo sa konkursy na zjadanie ja utwardzonych (moze uczestnicy
jedza miej jaj per glowa, bo nie sa one faszerowane... a gdyby
tak... nie, nie!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-08 16:23:17

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
nski...
> Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

ile

> Zeby się najeść wystarczy zjeść o wiele mniej, niż by się chciało... :-)

No dobrze, to zrobie (wstepnie) 20 takich jajek, ale ciekawe kto bedzie
spozywac dalsze delicje ze stolu? ;o))
Czy u Was na sniadanie tez gosci biala kielbasa z chrzanem?

pozdr. Wilma

Oregano
Faszerowane jajka - jakis ciekawy pomysl...?
pasztet świąteczny
kiełbasa z dorsza w ...
Sos musztardowo - miodowy ???