Sos musztardowo - miodowy ???

1. Data: 2001-04-04 13:12:56

Temat: Sos musztardowo - miodowy ???
Od: "Popi" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic w/w sosik do piersi z kurczaka.

z gory denx
pozdr

Popi

1. Data: 2001-04-04 14:16:43

Temat: Re: Sos musztardowo - miodowy ???
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Popi wrote in message <9af9qk$2qr$1@news.tpi.pl>...
>Jak zrobic w/w sosik do piersi z kurczaka.
50/50 plynnego ale gestego miodu i ostrej - najlepiej Dijon -
musztardy. Mozna dodac szczypte imbiru, zeby bylo mniej slodkie.
Ja tym zalewam calego kurczaka , pokrojonego w 4 czesci,
ulozonego w brytfannie i pieke. Pysznosci.

Pzdr.
Magda

1. Data: 2001-04-04 15:08:31

Od: "Magda" <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja tym zalewam calego kurczaka , pokrojonego w 4 czesci,
> ulozonego w brytfannie i pieke. Pysznosci.

Madziu!
A czy tego kurczaka jeszcze czyms nacierasz?
Pozdrawiam, tez Magda

1. Data: 2001-04-04 16:11:47

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote in message <9afdfv$rer$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Madziu!
Tylko nie Madziu, blagam ;-) Nie lubie zdrobnien...
>A czy tego kurczaka jeszcze czyms nacierasz?
Zupelnie nie. Golego, ze tak sie wyraze, w te zalewe. Ani soli
ani nic. Dobrze mu zrobi, jak on sobie w tej zalewie nieco polezy
(np. godzine) przed wpakowaniem do piekarnika. Smak jest na tyle
intensywny i specyficzny, ze szkoda go psuc czymkolwiek innym ;-)

Pzdr.
Magda

1. Data: 2001-04-05 11:12:43

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale narobiliscie mi smaku......
pozdrawiam i ide po kurczaka
Magdalena W. napisał(a) w wiadomości: <3acb47b2$1@news.astercity.net>...

1. Data: 2001-04-08 16:14:32

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Popi wrote:

> Jak zrobic w/w sosik do piersi z kurczaka.
>
> z gory denx
> pozdr
>
> Popi

Wymysliles sobie Popi glupstweo
i teraz szukasz idiotow, ktorzy
spruboja ten cymes przed toba.

Pani Ziutka.

1. Data: 2001-04-09 15:20:20

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymysliles sobie Popi glupstweo
> i teraz szukasz idiotow, ktorzy
> spruboja ten cymes przed toba.
>
> Pani Ziutka.

o ziuta zgubilas lewego buta
tak kiedys spiewali moi kumple
ale widze ze ziuta nie tylko buta zgubila

hehehe sam kiedys sprobuj tego cymesa to Ci w pienty pojdzie, taki dobry:)
pozdrowienia Monika

1. Data: 2001-04-11 07:13:59

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." napisał w wiadomości > Popi wrote in message
> [...]
> Ja tym zalewam calego kurczaka , pokrojonego w 4 czesci,
> ulozonego w brytfannie i pieke. Pysznosci.

Chcę zrobić takie danie dla mojego męża. Ponieważ sama jestem wegetarianką,
to nie bardzo się znam na przyrządzaniu mięsa. Dlatego proszę o pomoc.
Jeśli użyję do tego dania tylko piersi kurczaka to czy nie wyjdą za suche
(może lepiej udka lub skrzydełka)?
Czy piec to pod przykryciem czy bez?
I jak długo mięsko musi "siedzieć" w piekarniku?
Poradźcie
MałaM

1. Data: 2001-04-11 09:04:58

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałaM" napisał w wiadomości

> [...]
> (może lepiej udka lub skrzydełka)?
> Czy piec to pod przykryciem czy bez?
> I jak długo mięsko musi "siedzieć" w piekarniku?
Kochani
Podpowiedzcie mi coś, proszę
MałaM

1. Data: 2001-04-11 09:29:17

Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

MałaM wrote:
> [...]

No więc ja robiłam 'prawie' według tego przepisu udka kurczaka w sobotę.
Piszę 'prawie', bo:
- połowa musztardy była ziołowa (kamisa)
- do sosu musztardowo- miodowego dodałam ząbek zgniecionego czosnku
- proporcje musztardy i miodu były może nie pół na pół, ale 2/3 - 1/3 z
przewagą dla musztardy ;-)
Piekło się 60 min. w temperaturze 190-200 st. C. Pewnie to zależy od
piekarnika. Udka wyszły wspaniale na złoto zarumienione (miód?), soczyste i
pachnące. Co do piersi to nic nie poradzę, bo nie robiłam, ale podejrzewam,
że jeśli wstawisz do nagrzanego piekarnika i podpieczesz trochę krócej to
też może być smaczna i soczysa. Zeby zachować soczystość ja pierś zawsze
krótko obsmażam na patelni przed pieczeniem.

GB

Frytki
Pierogi
Szynka wielkanocna w ciescie francuskim