Re: Jak

From: "quasi-biolog" <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Sat, 15 Jul 2006 12:46:45 +0000 (UTC)

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Było daniem głównym razem z akcją gadżetową.

Czyli lizanie i palcowanie razem z penetrowaniem? W takim razie sie nie liczy.

> Najczęściej jest tak, że akcji
> gadżetowej towarzszy palcowo lizana.

Byc moze, ale - j.w.

> Jak mówiłem - przewijam. Opieram się na tym co pamiętam z czasów, gdy sceny
> lesbijskie budziły moje zainteresowanie.

Poprawka: gra wstepna i/lub (malo istotny) dodatek do penetracji.

> Czyli można by rzec, że jest to praca typu "chińscy naukowcy odkryli, iż
> jedzenie kotleta widelcem znacznie zmniejsza ryzyko zawału serca".

Mozna rzec, ze powyzsze szyderstwo z nauki to dowod Twojej ignorancji.

> Do x pytanie kierowałem

Aaaa, do ikski.

> - to jest taka kobieta udzielająca się w tym wątku,
> która stwierdziła że pornole dla kobiet powinny kręcić kobiety, gdyż faceci
> nie wiedzą co je kręci.

.. i zmienila/zlagodzila odnosnie tego zdanie.

> Pytanie brzmi, czy wśród technik seksualnych o które
> wypytywano badanych (w badaniach przytoczonych przez ciebie) były takie,
> spełniające kryteria "pornola od kobiety dla kobiety".

A coz kobiety jeszcze innaego moglyby ze soba (ale warunkiem jest uzycie
genitaliow i/lub odbytnic) robic??? Moja wyobraznia sie poddaje.

pozdrawiam
quasi-biolog