Jak? Co? Dlaczego?

151. Data: 2010-09-19 17:29:45

Temat: Re: Jak? Co? Dlaczego?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 19:25:04 +0200, Ikselka napisał(a):

> Może po prostu należysz do ludzi, których tylko zdrada nakręca
> dostatecznie, aby mogli mieć silniejsze doznania.

No i ona należy. Nie spotkalibyście się zatem w uczciwym związku.

152. Data: 2010-09-19 18:56:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może po prostu należysz do ludzi, których tylko zdrada nakręca
> dostatecznie, aby mogli mieć silniejsze doznania.

Ja byłem normalny te przeżycia miała Ona. A je na zasadzie reperkusji
pamiętam jej imię do dzisiaj, choć wiele innych zapomniałem. Gdyby nie
dzieci wtedy bym ją wziął na stałe.

153. Data: 2010-09-19 18:57:20

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i ona należy. Nie spotkalibyście się zatem w uczciwym związku.

Nie znaliśmy się wcześniej, ale poznaliśmy się pracując blisko.

154. Data: 2010-09-19 19:48:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 20:56:17 +0200, Panslavista napisał(a):

> (...)Gdyby nie
> dzieci wtedy bym ją wziął na stałe.

Na stanie chyba. Albo na stan ;-D

155. Data: 2010-09-19 19:49:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 20:57:20 +0200, Panslavista napisał(a):

> Nie znaliśmy się wcześniej, ale poznaliśmy się pracując blisko.

Nie mówię o spotkaniu się na drodze, ale o spotkaniu psychicznym.

156. Data: 2010-09-19 21:43:32

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 17:07, Panslavista pisze:
> [...]
> moment przed wejściem przyprawiającym cię o drżenie i wyzwalający z ciebie

I Ty jeszcze łazisz na wolności??
Pedofil jakiś.

157. Data: 2010-09-19 22:09:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
Magda!
Z okazji urodzin-
Wszystkiego naj!naj!naj!
Abyś złapała równowagę- wielu szczęśliwych chwil- no i żeby Ci się spełniło
wszystko dobre, które sobie zamarzysz:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

158. Data: 2010-09-19 22:25:55

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 00:09, Chiron pisze:

> [...]
> Abyś złapała równowagę- wielu szczęśliwych chwil- no i żeby Ci się
> spełniło wszystko dobre, które sobie zamarzysz:-)

Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję.

159. Data: 2010-09-19 22:40:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2010 00:25:55 +0200, Magdulińska napisał(a):

a.pl...

> Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję.

Dużo szczęścia. I żebyś umiała je dostrzec :-)

160. Data: 2010-09-19 23:06:06

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 00:40, Ikselka pisze:

a.pl...

> Dużo szczęścia. I żebyś umiała je dostrzec :-)

Dziękuję Ixiu. :-*

Re: Moj pierwszy raz
wypalenie zawodowe czy co?
Zakonnica z niemowlakiem