Re: Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.

Data: 2018-03-27 22:33:10
Temat: Re: Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> I co z tego?

No to Żyd czy nie? Boisz się jawnie to stwierdzić, żeby samego siebie nie
uznać za antysemitę?
LOL

> LOL

> To tak samo jak nie jesteś faszystką :)
> I to dlatego, że nie jesteś antysemitką, w tytule musiałaś zaznaczyć, że
> to Żyd?

Indianin?

> LOL
>
> Podręcznikowy przykład antysemitki twierdzi, że nie jest antysemitką...
> Zabawne :)

> LOL

Niom. Na przykład Żyda Wildsteina. Co pojechal swoim wspołplemieńcom
tłumaczyć rzeczy oczywiste, których oni ni w ząb.

> Jak piszesz o kimś, to zawsze zaznaczasz narodowość?
> Ciekawe dlaczego, gdy piszesz o jakimś Polaku, to nie piszesz "Polak
> Kaczyński cośtam...", "Polak Macierewicz cośtam..."

Polak Kaczyński cośtam..., Oolak Macierewicz cośtam...
Git?

> Wstydzisz się, że są Polakami, czy to zwykły brak szacunku? :):)

Jak zaczną handełe uprawiać jak Żyd Zuckerberg i jeszcze głupich potem
udawać, to się powstydzę. Ale na razie spoko.

> Ty jak jakiejś głupoty przynajmniej raz w tygodniu nie walniesz, to
> jesteś chora :)

Dziwne, jak ty mnie czasem dobrze rozumiesz. C'nie?

--
XL