Jak być bardziej atrakcyjnym facetem

51. Data: 2008-06-21 07:49:00

Temat: Re: Jak być bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 09:42:48 +0200, Aicha napisał(a):

> Heh, ex-facet mojej pewnej koleżanki po przyjściu do akademikowego
> pokoju zawsze najpierw zęby mył, dopiero potem ją całował na
> powitanie. A ja kiedyś wzięłam prysznic zaraz po wejściu do siedziby
> mojego faceta, bo byłam mocno zakurzona po remoncie mojej siedziby. I
> bardzo miło wspominam to, co nastąpiło tuż po nim ;)))
> Zresztą prysznic zawsze można wziąć razem ;) A poza tym normalna
> kobieta, znając charakter Twojej pracy, nie robiłaby z tego problemu,
> więc nie wiem czemu Ty robisz.

Dobrze, że nie pracuje w zakładzie pogrzebowym ;-)

52. Data: 2008-06-21 08:01:34

Od: Prawusek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2008 20:00:46 +0200, i...@g...pl napisał(a):

> No nie wiem, co tu jest do przestrzegania, skoro są to wyłącznie cechy
> wrodzone lub w drodze pracy nad sobą trwale nabyte, dalej występujące
> niejako samoistnie.
> Jeśli ktoś miałby z nimi jakąś trudność, to znaczy, że jeszcze musi nad
> soba popracować...

Lub zagrac cechę...

53. Data: 2008-06-21 08:06:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> No nie wiem. Chyba nie, bo tamten by w życiu nie pisał do serwisów
> randkowych - ma o nich jak najgorsze zdanie, powtarza, że mężczyzna
> powinien szukać kobiety sam, bez pośredników...

I o to właśnie chodzi.

Ewa

54. Data: 2008-06-21 08:47:27

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A co, ty uważasz "klejnoty" za absolutny i jedyny atut? Bym powiedziała
> słowami poetki: "..To jest, to jest bardzo mało", no, może w jakimś sensie
> pomocne, ale jako byt odosobniony - absolutnie nic ;-P

Ja uważam, że facet powinien być męski. No prościej się nie da :) Takie
rzeczy jak oczytanie, kwecista mowa, łagodność, nadmierne zadbanie (nawet te
bez przesady), to cechy dalekie od męskich.W Twoje kryteria można dopasować
mnóstwo "facetów", przy których - gwarantuję - nawet byś nie chciala usiąść.
To nie są cechy męskie! To są cechy dla supercioty. A gdzie: spontaniczność,
postawa, zaradność, siła, temperament? I wiele innych. To wszystko, co czyni
faceta facetem.

Pozdrawiam.

M.

55. Data: 2008-06-21 08:50:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> tamten by w życiu nie pisał do serwisów randkowych - ma o nich jak
> najgorsze zdanie, powtarza, że mężczyzna powinien szukać kobiety
> sam, bez pośredników...

Ale pewnie w swoim wieku cieszy się zasłużoną emeryturą i nie pracuje
od 8 do 24-tej jak niektórzy. Zastanawiam się zawsze, kiedy czytam
anonse takich zapracowanych, jak ktoś, kto nie ma czasu na rozrywki
czy czytanie, będzie umiał go znaleźć "na kobietę"...

--
Pozdrawiam - Aicha

56. Data: 2008-06-21 09:14:37

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 10:01:34 +0200, Prawusek napisał(a):

> Lub zagrac cechę...

Zagrać inteligencję i oczytanie? Błyskotliwość? Znajomość zasad
polszczyzny? itd? - dobre sobie :-D

57. Data: 2008-06-21 09:26:23

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 10:47:27 +0200, MarlonB napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja uważam, że facet powinien być męski. No prościej się nie da :)

Męski - TO ZNACZY???
:-)

> Takie
> rzeczy jak oczytanie, kwecista mowa,

Czy gdzieś o tym wspomniałam? - widać, że nie rozumiesz, co świadczy... o
braku...?

> [...]

Czy gdzieś o tym wspomniałam?

> (nawet te
> bez przesady), to cechy dalekie od męskich.

Według Ciebie facet powinien śmierdzieć starym knurem i koniem, mieć żałobę
pod paznokciami i dwutygodniową szczecinę na gębie? - aha :->
Bleeeeh...

> [...]
> To nie są cechy męskie! To są cechy dla supercioty. A gdzie: spontaniczność,

Oczywiście, potrzebne, ale wobec braku inteligencji zaradność niewiele
zdziała - no, może tylko da jakieś pieniądze.

> temperament?

Pisałam coś o testosteronie, prawda? A od nadmiernego temperamentu w osobie
ciosanego siekierą osła każda baba ucieknie :-)
:-)

> I wiele innych. To wszystko, co czyni
> faceta facetem.

Oj, to nie wszystko. Cechy, które wymieniłeś, to typowe cechy kowboja :-)
Nie gustuję w typowych kowbojach. To prymitywy. JA muszę mieć o czym
pogadać z facetem, kiedy już mi zaprezentuje swoją siłę, zaradność i
temperament. Kiedyś mu tego braknie, a wtedy nadal musi mi czymś imponować.
I wzajemnie :-)

Ogólnie biorąc, większość związków opiera się na cechach, które
wymieniasz... i pewnie dlatego kiedy tymi cechami już nie można epatowac,
związki się tak łatwo rozpadają... a ja w moim (przykładowo) nie planuję
takiego finału :-)

58. Data: 2008-06-21 09:31:13

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 10:50:31 +0200, Aicha napisał(a):

> Ale pewnie w swoim wieku cieszy się zasłużoną emeryturą i nie pracuje
> od 8 do 24-tej jak niektórzy.

Kiedyś pracował całymi dniami i tygodniami, na kilku etatach, ale umiał
znaleźć czas na rozrywkę. Mówił zawsze: "Kiedy praca, to tylko praca. Kiedy
urlop - to tylko urlop" :-)
Sztuka polega tylko na skupieniu się na właściwych rzeczach we właściwym
czasie.

> Zastanawiam się zawsze, kiedy czytam
> anonse takich zapracowanych, jak ktoś, kto nie ma czasu na rozrywki
> czy czytanie, będzie umiał go znaleźć "na kobietę"...

"Niemanie czasu" to wymówka dla leniwych - w sensie takich, którym się nie
chce go sobie zorganizować, bo to wymaga wysiłku innego typu, niż ich
praca. Moze po prostu inaczej się wysilić nie potrafią... Dlatego - masz
rację, niestety.

59. Data: 2008-06-21 09:36:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> pogadać z facetem, kiedy już mi zaprezentuje swoją siłę, zaradność i
> temperament. Kiedyś mu tego braknie, a wtedy nadal musi mi czymś imponować.

Wasz spór jest bezsensowny. Nie wydaje Wam się, że każda kobieta ma
trochę inne oczekiwania? Są oczywiście pewne typy mężczyzn, które są
"rozchwytywane" żtp., ale to nie znaczy, że inne nie mają szans. Poza
tym - dużo zależy od "przeznaczenia" takiego faceta ;-) - niejeden
spontaniczny wesołek z dużym poziomem testosteronu nadaje się na
superkochanka, ale na poważniejszą znajomość już nie bardzo. ;-)

Ewa

60. Data: 2008-06-21 09:46:16

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...jest taka zasada w zen... Powiadają mistrzowie, ze zen jest bardzo
> prostą rzeczą, kiedy się tą sztukę duchową uprawia, ale bardzo
> skomplikowaną kiedy probujesz komuś ją wytlumaczyć...
> :)

Z jednej strony prawda... ale ten chwyt można zastosować do wszystkiego i
dalej nie będzie wiadomo, co co chodzi... a jak mi ktoś mówi o inteligencji,
charakterze etc... to mnie się zapala lampka ostrzegawcza... bo ciekawe, co
się tak naprawde pod tym skrywa ;o)

Pzdr
Paweł

OD STANA TYMIŃSKIEGO !!!