Jak być bardziej atrakcyjnym facetem

71. Data: 2008-06-22 11:06:13

Temat: Re: Jak być bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarlonB wrote:

> Ja uważam, że facet powinien być męski. No prościej się nie da :)
> Takie rzeczy jak oczytanie, kwecista mowa, łagodność, nadmierne
> zadbanie (nawet te bez przesady), to cechy dalekie od męskich.W Twoje
> kryteria można dopasować mnóstwo "facetów", przy których - gwarantuję
> - nawet byś nie chciala usiąść. To nie są cechy męskie! To są cechy
> dla supercioty. A gdzie: spontaniczność, postawa, zaradność, siła,
> temperament? I wiele innych. To wszystko, co czyni faceta facetem.

To znaczy, że trzeba mieć tu, a nie tu? :D

michał

72. Data: 2008-06-22 11:33:17

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

- ale wszelkie objawy zadbania wręcz wymagane, bez wszelkiej przesady
Złota zasada: NIE ŻELUJ WŁOSÓW, chyba że imponuje ci Tomek Hajto

Zauważyłem że Ci z Zelowanymi włosami i zadowoloną miną pt. 'nie
przestrzegam zadnych zasad' mają spore powodzenie (obserwacja z deptaku)

73. Data: 2008-06-22 11:34:45

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> $$$$$ i każdy wie, że tak właśnie jest

No coż brakuje mi $$$$$ Może to przyczyna moich problemów

74. Data: 2008-06-22 11:38:10

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2008 13:34:45 +0200, gadacz102 napisał(a):

> No coż brakuje mi $$$$$ Może to przyczyna moich problemów

E tam.
Wiary w siebie Ci brak. To się czuje.

75. Data: 2008-06-22 21:33:45

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 12:33, "gadacz102" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Zauważyłem że Ci z Zelowanymi włosami i zadowoloną miną pt. 'nie
> przestrzegam zadnych zasad' mają spore powodzenie (obserwacja z deptaku)

Chrzań buraków

76. Data: 2008-06-22 21:35:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl pisze:

> Chrzań buraków

buraki. chrzań buraki.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

77. Data: 2008-06-22 21:37:59

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2008 14:33:45 -0700 (PDT), b...@p...onet.pl
napisał(a):

> Chrzań buraków

Dziś w kościele stał przede mną taki jeden młody, wyżelowany aż po kark
superman, w dodatku spod brzegu podkoszulka na styku szyi i ramion (z
tyłuuu!!!!) wystawały mu gęste włosy, bleeee... Nie mogłam się skupić za
żadne skarby ;-P

78. Data: 2008-06-22 21:38:55

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2008 23:35:09 +0200, tren R napisał(a):

> buraki. chrzań buraki.

Jeszcze nie Wielkanoc, żeby ćwikłę chrzanem traktować ;-)

79. Data: 2008-06-22 21:43:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> superman, w dodatku spod brzegu podkoszulka na styku szyi i ramion (z
> tyłuuu!!!!) wystawały mu gęste włosy, bleeee... Nie mogłam się skupić za

On ci się dzisiaj przyśni.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

80. Data: 2008-06-22 21:50:50

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2008 23:43:57 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> On ci się dzisiaj przyśni.

Nie kracz :-o
Cały czas widzę te włosy wystające spod podkoszulka(ki???), aż się boję iść
spać, bo mi niedobrze. Na klatce piersiowej - OK, spoko, ale żeby na
plecach teżżżżhhhhrrr... Kiedyś widziałam na plaży faceta CALUTKIEGO
równomiernie pokrytego takimi jasnozłocistymi kręconymi włosami, w słońcu
błyszczały jak aureola wokół calego ciała - jako zjawisko estetyczne,
studium, było to nawet do przyjęcia, ba, nawet piękne; na twarzy był
ogolony :-)
Ale żeby ciemne kępy na plecach - jak dla mnie odpada. Wiem, że niektóre
panie to lubią, ja dopuszczam u chłopa tylko owłosioną klatkę, nogi i
przedramiona :-)

OD STANA TYMIŃSKIEGO !!!
Kto ty jesteś? Mały Polak.
Rekolekcje seksualne :-)