Jak czesto jeść?

1. Data: 2002-05-16 19:15:48

Temat: Jak czesto jeść?
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy należy jesc kiedy odczuwa się głód czy tez dla lepszego zdrowia,
samopoczucia i sprawnosci lepiej jest spozywac posiłki regularnie o stałej
porze?
Ile posilków dziennie i jaki odstęp miedzy posiłkami jest optymalny?
hans1

2. Data: 2002-05-19 15:19:07

Temat: Re: Jak czesto jeść?
Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny h...@p...onet.pl <h...@p...onet.pl> zapodal:

> Czy należy jesc kiedy odczuwa się głód czy tez dla lepszego zdrowia,
> samopoczucia i sprawnosci lepiej jest spozywac posiłki regularnie o
> stałej porze?

Teoretycznie o stałej porze ... Gdy jest się głodnym - trzeba jeść - po
co męczyć organizm ? Nikomu jeszce nie zaszkodził jakiś 'poza klasyfikacją'
owoc, czy inna mała przekąska.

> Ile posilków dziennie i jaki odstęp miedzy posiłkami jest optymalny?
> hans1

Zależy, co robisz - nawet 6, 7 posiłków co 1.5h

--
Dominik Siedlak (bachus)
b...@i...pl

3. Data: 2002-05-20 10:46:04

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
klasyfikacją'
> owoc, czy inna mała przekąska.

> Zależy, co robisz - nawet 6, 7 posiłków co 1.5h

Mądre jedzenie to np 5-6 posiłków co 3 godziny. Większość węglowodanów rano,
wieczorem głównie pr. białkowe bez węglowodanów. Tłuszcz równo przez cały
dzień.

Wyższa szkoła jedzenia polega dodatkowo na przewidywaniu co będziesz robił
przez następne 3 godziny.
Jedząc np tyle co zdrowe chłopisko czyli 3000 kcal masz średnio 500
kcal/posiłek.

Jeżeli bedziesz spał odejmujesz 300 kcal od posiłkuc czyli jesz 200
Jeżeli będziesz robił porządki, itp to odejmujesz 0
Jeżeli będziesz jeździł na rowerze lub trenował to dodajesz 300,
jeżeli będziesz spacerował to dodajesz 100-200
Jezeli będziesz oglądał TV, odejmujesz 200 kalorii
itp
powodzenia

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

4. Data: 2002-07-07 20:22:11

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy jest sie glodnym

ELan

5. Data: 2002-07-08 17:14:26

Od: "loomp" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bzdura !
jezeli chcemy schudnac ,nalezy max. przyspieszyc
metabolizm
W tym celu nalezy jesc 5-6 posilkow dziennie .
Z tym ze posilki spozywane pozniej pwoinny byc ubozsze
w weglowodany

> Gdy jest sie glodnym

Czyli jestem glodny o 22 to lece do lodowki i zjadam co
chce :)

Prosze zastanow sie zanim cos napiszesz ,bo wprowadzasz ludzi w blad ...

6. Data: 2002-07-11 18:47:36

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loomp" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chce :)
>
> Prosze zastanow sie zanim cos napiszesz ,bo wprowadzasz ludzi w blad ...

Ej...a czy ja mowilam o osobach bedacych na diecie? Myslalam ze chodzi o
normalne zywienie...?
Tak wynikalo z pytania ...jak sie jest na diecie to nie ma mowy na
pozwalanie sobie wszystkiego...
no co Ty?
sprostowanie

ELan

7. Data: 2002-07-11 19:09:29

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
normalne zywienie...?
Tak wynikalo z pytania ...jak sie jest na diecie to nie ma mowy na

Dieta dr Kwasniewskiego
Sorry
ABGymnic
Moja dieta