Re: Jak dalej żyć?

Data: 2002-08-19 18:51:24
Temat: Re: Jak dalej żyć?
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

> Ryzyko, o którym piszesz zawsze istnieje, ale zauważ np. że w razie
> obecności w miejscu wypadku samochodowego masz_obowiązek_udzielenia
> pierwszej pomocy, niezależnie od tego, jak jesteś w tym biegły.

Z tego co wiem to ten obowiązek polega n aty mz emasz sie zatrzymac,
sprawdzic co sie dziej, wezwac pomoc, jezeli autko ni epłonie a nic w tym
stylu to lepiej nie ruszac ofiary, bo mozna zrobic krzywde dodatkową

> Do końca nie wiem, jakiej pierwszej pomocy należy udzielić w razie ataku
> serca, ale jeśli miałoby nią być sztuczne oddychanie metodą usta-usta, to
> raczej trudno tym komukolwiek zaszkodzić. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli
się
> mylę.

To sztuczne oddychanie plus masaż serca
Mozna zaszkodzic
np wdychają c w usta chorego wydychany przez nas dwiytlenek wegl a anie
nabrane przed monetem powietrze
A przy masazu sercu - lkto wie gdzi edokłądnei jest wyrostek mieczykowaty,
poza tym nawet specjalistoim zdarza sie połamac zebra ofierze, a aco dopiero
komus kto nei ma o tym pojecia

Lia