Re: Odp: Jak dalej żyć?

Data: 2002-08-19 18:05:22
Temat: Re: Odp: Jak dalej żyć?
Od: monisien <m...@w...pl>

Sth wrote:
> Użytkownik Malcolm_10
[podwójne ciach]

jak tak opisujecie śmierć waszych mam, to mi się od razu płakać chce...
moja mama też jest dla mnie absolutnie najbliższą i najważniejszą osobą
na świecie i nie mogę sobie wyobrazić tego momentu, jak ona umiera, a
potem jak jej nie ma ze mną.
kocham ją całym sercem i nie chcę, żeby odchodziła. :'O(

Monika
www.monisien.prv.pl
www.krwiodawstwo.prv.pl