Re: Jak długo pracujecie?

Data: 2003-09-30 17:43:05
Temat: Re: Jak długo pracujecie?
Od: Bischoop <B...@k...russia>

Latem Arek wyklawiaturzyl(a):

> Pracuję 10 godzin dziennie. Zarabiam ledwo 1500 i prawde mówiąc nie starcza
> na nic więcej niż podstawowe potrzeby. Moją żonę od kilku lat przekonuje żeby
> poszła do pracy. Jednak gdy tylko o tym wspomnę wychodzi do drugiego pokoju.
> Czy jest jakiś sposób, żeby ją zmusić do tego (Ze znalezieniem pracy nie będzie
> miała problemu mój brat posiada własną firmę i od dawna powtarza, że dla niej
> by coś znalazł). Nie wiem jak będzie za kilka lat, gdy będziemy mieli dziecko.

Przedstaw jej co moglibyscie zyskac dzieki temu ze poszlaby pracowac,
napomknij o nowych ciuchach ze mozna by cokolwiek odlozyc, w obecnej
chwili ja nawet nie wyobrazam sobie zycia za 1500zl a twoja zona nie
mysli o tym by pojsc do pracy, przeciez czlowiek ma jakies marzenia do
spelnienia cele, ktore niestety wraz z wiekiem sa coraz bardziej
oddalone, no i jak wspomniales dziecko w niedalekich planach, czas
naprawde zaczac myslec o oszczednosciach.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %