Jak doczyscic zapieczoną szybę piekarnika

1. Data: 2008-05-25 13:59:09

Temat: Jak doczyscic zapieczoną szybę piekarnika
Od: <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam kuchenkę z prawie nieprzejrzystą szybą piekarnika. Od wewnątrz bowiem
znajduje sie warstwa zapieczonego tłuszczu którzy tryskał w czasie
pieczenia. Próbowałem rożnymi Cifami i innymi ale nie działa. Czy ktoś może
ma sprawdzony sposób na doczyszczenie?

Pozdrawiam

Krzysiek

2. Data: 2008-05-25 14:12:15

Temat: Re: Jak doczyscic zapieczoną szybę piekarnika
Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieczenia. Próbowałem rożnymi Cifami i innymi ale nie działa. Czy ktoś
> może ma sprawdzony sposób na doczyszczenie?

Ustaw drzwiczki w połozeniu poziomym. Spryskjaj preparatem do czyszczenia
grila lub bardzo ostroznie nasyp na szybe troche "Kreta" (czyli
Wodorotlenku Sodu) zalej to odrobiną wody (uwaga moze pryskac) i zrob papke
ktora pokryjesz czalą szybe. Poczekaj 10 minut i zmyj namoczonym w wodzie
zmywakiem. Pracuj w rekawiczkach, okularach i w starym ubraniu. Uwazaj aby
preparat nie zalał zadnych aluminiowych elementów w piekarniku. Jesli mozesz
szybe piekarnika wyjąc to wyjmij i czyść w/g powyzszego przepisu na dworze.

3. Data: 2008-05-25 15:51:49

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grila lub bardzo ostroznie nasyp na szybe troche "Kreta" (czyli
> Wodorotlenku Sodu) zalej to odrobiną wody (uwaga moze pryskac) i zrob

Oj, oj, oj. Tylko nie kret!

Wodorotlenek sodu roztwarza szklo!

Dziury co prawda nie wypali, ale ja bym nie ryzykowal...

sz.

4. Data: 2008-05-25 16:04:26

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
wiadomości news:g1c2bn$6rq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
> Oj, oj, oj. Tylko nie kret!
> Wodorotlenek sodu roztwarza szklo!
> Dziury co prawda nie wypali, ale ja bym nie ryzykowal...

Kolego wiesz, że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele;-) Szkło
termoodporne może uszkodzić stopiony NaOH. Roztwór jest bezpieczny
szczególnie, że poprosiłem aby wytrzeć po 10 minutach. Spokojnie można
stosować byle ostrożnie (okulary + rękawice). Jeśli są wątpliwości to można
pozostać przy preparatach do mycia grilla.

5. Data: 2008-05-25 18:22:10

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

<r...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> znajduje sie warstwa zapieczonego tłuszczu którzy tryskał w czasie
> pieczenia. Próbowałem rożnymi Cifami i innymi ale nie działa. Czy ktoś

Kup skrobak do plyt ceramicznych. Nie probuj zyletkami, czy innymi
wynalazkami. Ostrze w skrobaku jest bardzo ostre, a grubosc nie pozwala mu
sie wyginac, wiec szansa na porysowanie szkla praktycznie zerowa. Szybe
namocz (przykrywajac np. namoczonym w goracej wodzie recznikiem). A potem
skrob, srob. Ja tak wyczyscilem szybe, ktora byla calkowicie nieprzejrzysta.
Trzeba bylo na koncu doczyscic troszke wata metalowa, ale szyba prawie jak
nowa.

Andy

6. Data: 2008-05-25 20:06:08

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<r...@n...pl> wrote in message
> [...]
> znajduje sie warstwa zapieczonego tłuszczu którzy tryskał w czasie
> pieczenia. Próbowałem rożnymi Cifami i innymi ale nie działa. Czy ktoś

Nr kat.: 0014

AMWAYT Żel do czyszczenia piekarników
500 ml
http://www.amway.pl/catalog?category=1100

7. Data: 2008-05-26 16:12:53

Od: Michal Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajduje sie warstwa zapieczonego tłuszczu którzy tryskał w czasie
> pieczenia. Próbowałem rożnymi Cifami i innymi ale nie działa. Czy ktoś może

W sklepach z AGD kupisz specjalną piankę do czyszczenia piekarników,
działa rewelacyjnie.
Stosuj tylko w rękawicach!

8. Data: 2008-05-28 18:29:53

Od: <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Skutecznie usunalem brud pierwszym sposobem. Szklo czyste - brak efektow
ubocznych
Pozdrawiam
Krzysiek

Badania poglądów spoleczno-politycznych internautów (OT)
gorzkie szparagi
jak wybrać mikser? czy taki będzie dobry?
jak zrobić ser
uwaga to nie piszę ja...!