Jak informuje Radio Maryja...

21. Data: 2019-10-21 01:37:56

Temat: Re: Jak informuje Radio Maryja...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-20 19:58, Kviat wrote:

> Ale jednak?
> Czyli to sukces pislamistów tan Nobel dla lewaków?
> I pislamiści nie wstydzą wstydzą się takiego sukcesu?

Za kazdego Nobla, odpowiedni ministrer dostaje premie o wartosci 10%
nagrody.

//100 tys $ to nie w kij dmuchał!

22. Data: 2019-10-21 01:56:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-20 19:54, Kviat wrote:

> Masz urojenia.

i Janda, jak by trocha mniej obsrana?

"Znana z niechęci do Prawa i Sprawiedliwości aktorka Krystyna Janda po
raz kolejny udostępniła na Facebooku grafikę obrażającą wyborców tej
partii. Tym razem porównała ich do prostytutek."

https://telewizjarepublika.pl/brak-slow-janda-znow-o
braza-wyborcow-pis,86243.html

//i ciebie jak by trocha podstrzyc i podczesać, to też może by ci się
nieco poprawiło.

https://twitter.com/szefernaker/status/1137418921710
161921

23. Data: 2019-10-21 07:50:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2019 o 01:56, Izaura pisze:

> //i ciebie jak by trocha podstrzyc i podczesać, to też może by ci się
> nieco poprawiło.

Znowu miałaś nocne koszmary? Biedactwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2019-10-21 07:56:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> raz kolejny udostępniła na Facebooku grafikę obrażającą wyborców tej
> partii. Tym razem porównała ich do prostytutek."

Pislamiści obrażają ludzi codziennie od lat i jakoś ci to nie przeszkadza.
Ty cały czas obrażasz ludzi i też ci to jakoś nie przeszkadza.
Więc z czym masz problem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2019-10-21 08:00:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2019 o 01:37, Izaura pisze:

> Za kazdego Nobla, odpowiedni ministrer dostaje premie o wartosci 10%
> nagrody.
>
> //100 tys $ to nie w kij dmuchał!

Chyba w twoim szpitalu... :):)
Co ty znowu za bzdury wymyślasz? Ale przyznaję, udało ci się mnie rozbawić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2019-10-23 03:43:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-21 08:00, Kviat wrote:

> Chyba w twoim szpitalu... :):)
> Co ty znowu za bzdury wymyślasz? Ale przyznaję, udało ci się mnie rozbawić.

Takie sa zasady wynagradzania ministrów

https://www.gov.pl/web/kultura/olga-tokarczuk---laur
eatka-literackiego-nobla-za-rok-2018

i widać, że wyraznie zadowolony...

https://www.youtube.com/watch?v=Fg7n5zv1QN4

//a ty, jako młoda, polska tropicielka mowy nienawiści, także powinnaś
przeczytać.

27. Data: 2019-10-23 07:50:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.10.2019 o 03:43, Izaura pisze:

> Takie sa zasady wynagradzania ministrów

Tylko w twoim szpitalu.

> https://www.gov.pl/web/kultura/olga-tokarczuk---laur
eatka-literackiego-nobla-za-rok-2018

No i?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2019-10-24 04:56:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-23 07:50, Kviat wrote:

> Tylko w twoim szpitalu.

eatka-literackiego-nobla-za-rok-2018

> No i?

Jak powyzej:

Juz mówilem, ze 350 tysiecy PLN to nie w kij dmuchał...

widać, że wyraznie zadowolony...

https://www.youtube.com/watch?v=Fg7n5zv1QN4

//a ty, jako młoda, polska tropicielka mowy nienawiści, także powinnaś
przeczytać lektury noblistki.

29. Data: 2019-10-25 19:54:09

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ale jednak?
> Czyli to sukces pislamistów tan Nobel dla lewaków?
> I pislamiści nie wstydzą wstydzą się takiego sukcesu?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Bo ten pis to on wspiera i lewą i prawą nogę.
Lewą wspierał Gliński kiedy sypnął na tłumaczenia książek
p.Tokarczuk 700 tysi.

Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Szatan lubi ludzi smutnych
Jachirzasci nadPObudliwcy