Re: Jak już prać ludziom mózgi

Data: 2017-09-26 06:03:31
Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 24 września 2017 12:43:30 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
otowi-walczyc-za-swoj-kraj-niemcy-najmniej-gdzie-sa-
polacy-zobacz-mape-i-wez-udzial-w-naszej-ankiecie-so
nda/

nierzy-gotowych-do-mobilizacji-armia-blokuje-wykup-z
iemi-przez-rosjan

> O.
> Gratulacje.
> Bo w całej naszej historii tylko 200 lat, od czasu Unii Lubelskiej, taka
> była - i to se ne vrati.
> To masz szanse.

Tomasz, to raczej synonim niewiary. ja te mam.
nie wiem tylko, czy zbiore sie na odwage,
i, co wazniejsze, ochote.

> Idziemy. Właśnie dlatego tak szczekają na Polskę w PE i KE oraz wszelkie
> lisie swetry.

przeciez to wiadomo. mozna powiedziec: normalka.

> Tylko że to "trochę" jest zawsze inne dla nich, inne dla nas. I tu się
> ZAWSZE zginał dziób (historyczny) polskiego pingwina.

mowia, ze diabel tkwi w szcegolach. ja mysle, ze w ludziach.

jacek