Re: Jak już prać ludziom mózgi

Data: 2017-09-27 01:07:22
Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
otowi-walczyc-za-swoj-kraj-niemcy-najmniej-gdzie-sa-
polacy-zobacz-mape-i-wez-udzial-w-naszej-ankiecie-so
nda/

> jesli nic nie wystarczy, to co za sens o sprawie mowic i to rozawaz?

A co - czekać biernie aż ktoś sobie Polskę weźmie i witać wroga kwiatami
jak ongiś Czesi Hitlera???

> poza tym wspominalem ci juz, ze mam prawo myslec zyczeniowo:)
> taka karma, jakby to Jakub Krzewicki ujal:)

To prawo Cię nie tłumaczy, bo nie stajesz się dobrym przykładem dla
przyszłych pokoleń.

Polak.

--
XL